AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg trenger å lære å bli mer flørtete. Jeg er ei dame i tjueåra, og jeg mistet kjæresten min for 8 mnd siden.... nå begynner jeg å komme over ham, å nå trenger jeg å glemme ham helt å slå meg litt løs og flørte å sjekke litt når jeg er på byen. lager meg en egen tråd siden sjekketråden er mest for gutter virker som og jeg ikke har lyst til å bli en pick up artist men litt flørtete å koselig. jeg vil bare tørre å slå meg litt løs å flørte med kjekke gutter. jeg vet ikke helt hvordan det ligger an med selvtilliten min. jeg ser egentlig ganske bra ut. slank kropp og bra rumpe og pupper og søtt ansikt. får ofte oppmerksomhet ute men ikke av gutter jeg synes er fine nok egentlig... men jeg er litt stille av meg. jeg må lære meg å prate litt mer tror jeg. hvordan kommer jeg ut av skallet mitt? Anonymous poster hash: fbcdb...4a0 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Oppsøk noen. Hils. Prat, spør spørsmål om dem. Folk liker å prate om seg selv som oftest. Finn ut om dere har noe felles, sjekkan humoren, prøv å være morsom. Vær deg selv. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg trenger å lære å bli mer flørtete. Jeg er ei dame i tjueåra, og jeg mistet kjæresten min for 8 mnd siden.... nå begynner jeg å komme over ham, å nå trenger jeg å glemme ham helt å slå meg litt løs og flørte å sjekke litt når jeg er på byen. lager meg en egen tråd siden sjekketråden er mest for gutter virker som og jeg ikke har lyst til å bli en pick up artist men litt flørtete å koselig. jeg vil bare tørre å slå meg litt løs å flørte med kjekke gutter. jeg vet ikke helt hvordan det ligger an med selvtilliten min. jeg ser egentlig ganske bra ut. slank kropp og bra rumpe og pupper og søtt ansikt. får ofte oppmerksomhet ute men ikke av gutter jeg synes er fine nok egentlig... men jeg er litt stille av meg. jeg må lære meg å prate litt mer tror jeg. hvordan kommer jeg ut av skallet mitt? Anonymous poster hash: fbcdb...4a0 oioioi, her er det mye å ta tak i... Først og fremst flott at du kaster deg ut på markedet igjen, dette er flott å se. Men du ser ut til å missforstå ett par ting. -Du trenger ikke lære å flørte, dette er noe du ønsker. -En mann finner ingenting koselig med en flørtete kvinne -Det virker ikke som om du har problemer med selvtiliten -Menn er vant til å bli avvist, men ingen av oss liker det. De menn du får oppmerksomhet fra er mest sansyndlig "i din klasse". -Ingen mann ønsker er kvinne som snakker mye, hvis du er stille av deg er det ett pluss. Så over til de råd i første svar i tråden. -Kvinner liker å snakke om seg selv, menn liker at du gjør dine intensjoner klare og er direkte. -Aldri prøv å være morsom. For å summere opp ser det ut til å være litt tanker ute på villspor her, og du må nesten si hva du ønsker. Hvis du ønsker å bli mer flørtete og enklere å snakke med som en øvelse for å forbedre deg selv og din væremåte, er det sansyndligvis veldig bra men ikke forvirr det med sjekking og leting etter en ny partner. Hvis du ønsker en ny partner ikke gjør det vanskligere enn det er, finn ditt mål, ta kontakt og vær direkte. Det er ingenting du kan si eller gjøre der og da som vil endre mannens oppfatning av deg. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Etter deg jeg har observert så trenger ikke jenter å flørte i det hele tatt når de er på byen. Der kommer som oftest guttene av seg selv. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) oioioi, her er det mye å ta tak i... Først og fremst flott at du kaster deg ut på markedet igjen, dette er flott å se. Men du ser ut til å missforstå ett par ting. -Du trenger ikke lære å flørte, dette er noe du ønsker. -En mann finner ingenting koselig med en flørtete kvinne -Det virker ikke som om du har problemer med selvtiliten -Menn er vant til å bli avvist, men ingen av oss liker det. De menn du får oppmerksomhet fra er mest sansyndlig "i din klasse". -Ingen mann ønsker er kvinne som snakker mye, hvis du er stille av deg er det ett pluss. Så over til de råd i første svar i tråden. -Kvinner liker å snakke om seg selv, menn liker at du gjør dine intensjoner klare og er direkte. -Aldri prøv å være morsom. For å summere opp ser det ut til å være litt tanker ute på villspor her, og du må nesten si hva du ønsker. Hvis du ønsker å bli mer flørtete og enklere å snakke med som en øvelse for å forbedre deg selv og din væremåte, er det sansyndligvis veldig bra men ikke forvirr det med sjekking og leting etter en ny partner. Hvis du ønsker en ny partner ikke gjør det vanskligere enn det er, finn ditt mål, ta kontakt og vær direkte. Det er ingenting du kan si eller gjøre der og da som vil endre mannens oppfatning av deg. Slutt å snakke for alle menn. Menn er ikke like og det er heller ikke damer. Dette gjelder sikkert for deg og endel andre, men neppe for flertallet - da menneskeheten er en broket og mangfoldig gjeng, vil noe av dette gjelde for mange, men få vil være enige i alt. Å skrive denne typen «allmenngyldige regler» gjør mer skade en gavn. Endret 29. mars 2014 av Aiven 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hvis vi skal gå ut i fra gamle kjønnsroller, så lar jeg ikke kvinnfolket gå i nærheten av kjøkkenet. Antar jeg er homo, da? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Slutt å snakke for alle menn. Menn er ikke like og det er heller ikke damer. Dette gjelder sikkert for deg og endel andre, men neppe for flertallet - da menneskeheten er en broket og mangfoldig gjeng, vil noe av dette gjelde for mange, men få vil være enige i alt. Å skrive denne typen «allmenngyldige regler» gjør mer skade en gavn. Hvis jeg snakket på vegne av alle menn var det en tilfeldighet og ikke intensjonen min, jeg har ikke og vil ikke benekte at det er avvikere fra det jeg sa. Men evolusjon og sosial indoktrinering har satt sine spor på men som en helhet og disse kan ikke benektes. Råd var gitt så trådstarter ville kunne bruke ett større utvalg og prosessere utvalget raskere, og da er det nyttig å bruke generaliseringer og ikke ta hensyn til avvik. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Slutt å snakke for alle menn. Menn er ikke like og det er heller ikke damer. Dette gjelder sikkert for deg og endel andre, men neppe for flertallet - da menneskeheten er en broket og mangfoldig gjeng, vil noe av dette gjelde for mange, men få vil være enige i alt. Å skrive denne typen «allmenngyldige regler» gjør mer skade en gavn. Hvis jeg snakket på vegne av alle menn var det en tilfeldighet og ikke intensjonen min, jeg har ikke og vil ikke benekte at det er avvikere fra det jeg sa. Men evolusjon og sosial indoktrinering har satt sine spor på men som en helhet og disse kan ikke benektes. Råd var gitt så trådstarter ville kunne bruke ett større utvalg og prosessere utvalget raskere, og da er det nyttig å bruke generaliseringer og ikke ta hensyn til avvik. De fleste mennesker går rundt og tror at deres vei til lykken er fasiten. Det er vel en av de få generaliseringene som er verdt å gjøre i denne sammenhengen. Endret 30. mars 2014 av Aiven Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Hva med å møte personer og prate med dem, så tar du flørtinga når en samtale går fint med en fremmed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg