Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva for felger til mørkeblå strøken orginal Vectra B 2001 sedan mod?

seb1

Anbefalte innlegg

Hei, eg lure på ka for felga eg skal ha til min Vectra B, bilen er som sagt en 2001 modell, sedan og mørkeblå. Felgane er de viktigaste av styling for meg først, men kom gjerne med alternativ eller forslag til andre ting eg kan kjøpe til den :)

Hei, eg lure på ka for felga eg skal ha til min Vectra B, bilen er som sagt en 2001 modell, sedan og mørkeblå. Felgane er de viktigaste av styling for meg først, men kom gjerne med alternativ eller forslag til andre ting eg kan kjøpe til den :)

Endret av seb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brock B1 vil vel også være et alternativ :)

Ja, var faktisk det første eg såg på :) Men de må liksom se bra ut til bilen og om du forstår ka eg meina, føle at eg må senke bilen om de skal sjå bra ut.. eller?

Lenke til kommentar

Ønsker du å være dristig og prøve felger som få/ingen har slik at bilen skiller seg ut eller er du helst ute etter å kjøre safe?

Hvor mye kan du legge i nye felger?

Ute etter å skille seg ut litt ja, men kom gjerne med andre alternativ! :) og pris på felga trenge ikkje å vere skamhøge heller.. Er villig til å gå for kanskje 6 - 14 tusen

Endret av seb1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Skjønner akkurat hva du mener, Brock og OZ-felgene trenger det rette stuket.

Ville absolutt lagt penger i et senkesett, det bør du sette på før eller siden.

Senksett og felger er helt nødvendig for å få bilen til å se bra ut, men i gjengjeld er det omtrent det eneste du trenger også.

Dropp bodykit, ser sjeldent bra ut :)

Lenke til kommentar

Skjønner akkurat hva du mener, Brock og OZ-felgene trenger det rette stuket.

Ville absolutt lagt penger i et senkesett, det bør du sette på før eller siden.

Senksett og felger er helt nødvendig for å få bilen til å se bra ut, men i gjengjeld er det omtrent det eneste du trenger også.

Dropp bodykit, ser sjeldent bra ut :)

Ja, men då satsa eg på det! :)) Eksos potta derimot skal bli skifta og hengerfeste skal av, så skal eg vell bli fornøgd :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, har vore så fram og tilbake på felg.. men har ikkje helt funne med riktig boltsirkel, innpress osv.. så lurte på om noken kunne vere så snill å hjelpe meg?

Felg til bilen min skal vere følgande:

Boltsirkel: 5x110

Innpress: 49

Nav: 65,1

Bolt: B12x1,50

Engelske verjonen litt anneledes:

Modell: Vectra 5 stud

Year: 95-02

PCD: 5x110

Offset: 35-45

Bore: 65,1

Hugs at felgen skal vere ''18'' toms og at engelske versjonen er litt ulik den norske.. Eg er også villig til å bruke en del på felg!

Endret av seb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...