seb1 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Hei, eg lure på ka for felga eg skal ha til min Vectra B, bilen er som sagt en 2001 modell, sedan og mørkeblå. Felgane er de viktigaste av styling for meg først, men kom gjerne med alternativ eller forslag til andre ting eg kan kjøpe til den Hei, eg lure på ka for felga eg skal ha til min Vectra B, bilen er som sagt en 2001 modell, sedan og mørkeblå. Felgane er de viktigaste av styling for meg først, men kom gjerne med alternativ eller forslag til andre ting eg kan kjøpe til den Endret 20. mars 2014 av seb1 Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Oz Futura? Hmm, ingen dum ide Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Brock B1 vil vel også være et alternativ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Mye har du tenkt å bruke da? Har du sett på Finn? Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Brock B1 vil vel også være et alternativ Ja, var faktisk det første eg såg på Men de må liksom se bra ut til bilen og om du forstår ka eg meina, føle at eg må senke bilen om de skal sjå bra ut.. eller? Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Mye har du tenkt å bruke da? Har du sett på Finn? Litt usikker på det, men noke rundt 6 - 12 tusen? Ja, har sett litt på Finn Andre sted du veit om eg kan leite? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Mye har du tenkt å bruke da? Har du sett på Finn? Litt usikker på det, men noke rundt 6 - 12 tusen? Ja, har sett litt på Finn Andre sted du veit om eg kan leite? Tja, har aldri brukt så mye på felger, ebayUK kanskje? Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Oz Futura såg veldig bra ut vurdera sterk å få til noke sånt: Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Brock B1 vil vel også være et alternativ Har eit kult eksempel på Brock B1 ja Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ønsker du å være dristig og prøve felger som få/ingen har slik at bilen skiller seg ut eller er du helst ute etter å kjøre safe? Hvor mye kan du legge i nye felger? Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Ønsker du å være dristig og prøve felger som få/ingen har slik at bilen skiller seg ut eller er du helst ute etter å kjøre safe? Hvor mye kan du legge i nye felger? Ute etter å skille seg ut litt ja, men kom gjerne med andre alternativ! og pris på felga trenge ikkje å vere skamhøge heller.. Er villig til å gå for kanskje 6 - 14 tusen Endret 20. mars 2014 av seb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner akkurat hva du mener, Brock og OZ-felgene trenger det rette stuket. Ville absolutt lagt penger i et senkesett, det bør du sette på før eller siden. Senksett og felger er helt nødvendig for å få bilen til å se bra ut, men i gjengjeld er det omtrent det eneste du trenger også. Dropp bodykit, ser sjeldent bra ut Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Rotiform har jo enormt mye kult samt veldig god kvalitet på felgenne. I cast serien burde du og finne noe som passer innenfor prisrammene dine. http://www.partsandretards.no er norsk forhandler for rotiform. Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner akkurat hva du mener, Brock og OZ-felgene trenger det rette stuket. Ville absolutt lagt penger i et senkesett, det bør du sette på før eller siden. Senksett og felger er helt nødvendig for å få bilen til å se bra ut, men i gjengjeld er det omtrent det eneste du trenger også. Dropp bodykit, ser sjeldent bra ut Ja, men då satsa eg på det! ) Eksos potta derimot skal bli skifta og hengerfeste skal av, så skal eg vell bli fornøgd Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Rotiform har jo enormt mye kult samt veldig god kvalitet på felgenne. I cast serien burde du og finne noe som passer innenfor prisrammene dine. http://www.partsandretards.no er norsk forhandler for rotiform. Ja, var inn og såg litt. Såg ut som ei bra side som eg fekk bruk for Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Lag en worklog her da Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Lag en worklog her da ja, det kan eg prøve på kan ta litt tid før de skjer i og med at eg ikkje har peng til det helt enda og små ting eg må få ordna. Lenke til kommentar
seb1 Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Hei, har vore så fram og tilbake på felg.. men har ikkje helt funne med riktig boltsirkel, innpress osv.. så lurte på om noken kunne vere så snill å hjelpe meg? Felg til bilen min skal vere følgande: Boltsirkel: 5x110 Innpress: 49 Nav: 65,1 Bolt: B12x1,50 Engelske verjonen litt anneledes: Modell: Vectra 5 stud Year: 95-02 PCD: 5x110 Offset: 35-45 Bore: 65,1 Hugs at felgen skal vere ''18'' toms og at engelske versjonen er litt ulik den norske.. Eg er også villig til å bruke en del på felg! Endret 13. april 2014 av seb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå