myhren Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei, har no bestem meg for Hovedkort: Asus maximus VI impact.Valgte dette pågrunn av, de er kvalitetskort der det ikkje følger meg unedvendigg utstyr/innganger som eg ikkje trenge. Likte også hvordan korte/software, og de asus tilbyr med maximus VI impact.Vil ha mid-size kabinett skal ikkje ha noe mini/cube til tross for at de er mini-itx.No trenger eg hjelp med å velge resten av utstyr.Det eg trenger hjelp til å velge er: skjermkort, prossesor, prossesor kjøler, strømforsyning, ram, ssd, hardisk, skjerm(med hdmi), kabinett, operativsystem og evt de eg har glemt.Eg har lyst på vannkjøling til prossesor, men vil også ha vannkjøling til de som de er ambefalt og ha vannkjøling til, har sett på kraken G10 og lurte på om de er noe å ambefale ?Er de noen som vil hjelpe meg ? Max 15000kr. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) i5 4670k 8 GB ram DDR3 Seagate 2 TB 3,5" eller større? Bør ha en 700 watt PSU, om du vurder GTX 770 eller R9 280x Har du expert eller elkjøp i nærheten? Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB eller SAMSUNG MZ-7TE250LW SSD samme SSD begge har lik pris. Du finner en test her av NZXT kragen G10 med andre ord, den kan vel ikke kalles for stillegående vannkjøler. Men GTX titan og 780 TI basert på nvidia kjøler er veldig stillegående, selv om de ikke akkurat gir veldig mye rom for overklokking, men noe kan du nok gå. Endret 20. mars 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå