Gå til innhold

Merkelig fenomen, sms sendt, kom frem med halvparten innflettet fra en annen melding

Anbefalte innlegg

Det skjedde en veldig merkelig greie sist helg. Sendte en sms, mottakeren fikk denne, men kun halvparten av det som var skrevet av meg var med. Siste del av meldingen som kom frem var ord jeg ikke har skrevet eller sendt, og også med skrivefeil jeg ikke har. Det var dermed flettet inn en helt vilkårlig melding i min melding. (!)

Hvordan i alle dager er det teknisk mulig?

Avslutningen i meldingen mottakeren fikk utløste spørsmål om hva jeg mente med Hamar, hvor jeg da svarer at jeg ikke har skrevet noe om Hamar. Skjermbilder ble deretter sendt fra begge, så jeg har sett dette selv. Sendetidspunkt stemmer overens både på den aktuelle meldingen og før/etter.

Edit: Om det er relevant har begge Talkmore.

Endret av Heidi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme skjedde meg i går, sendte sms til en hvor siste halvpart av sms var byttet ut med en siste del av en sms jeg hadde sendt til samme person for to mnd siden. Den gamle sms var slettet fra min mobil, men jeg husker teksten.

Vi har begge Talkmore.

Lenke til kommentar

Samme skjedde meg i går, sendte sms til en hvor siste halvpart av sms var byttet ut med en siste del av en sms jeg hadde sendt til samme person for to mnd siden. Den gamle sms var slettet fra min mobil, men jeg husker teksten.

Vi har begge Talkmore.

Hos meg er siste del en melding jeg aldri kan ha skrevet, jeg skriver ikke ting på den måten med skrivefeil, så jeg skjønner ikke hva det er som har hendt. Hadde heller aldri nevnt noe med Hamar til mottakeren av meldingen, så det må være fra noe annet. Kanskje det er talkmore som har en feil, jeg vil nå kalle dette rimelig alvorlig jeg da.. Men jeg fatter ikke hvordan det kan skje, det var ikke mms som nrk har en sak om idag: http://www.nrk.no/livsstil/netcom-blander-bildemeldinger-1.11614408

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...