Gå til innhold

asus a7n8x deluxe

Renzor_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ting jeg lurer på, siden den har sata/150, går det ann å kjøre en SATA disk uten å kjøre den i RAID (fått inntrykk av at man må det, ikke sikker må jeg si). Å kan jeg kjøre en maskin med dette hovedkortet med KUN en SATA disk, ingen IDE (ATA-133/100/66/33) disker, slik at jeg booter (å har OS'et på SATA/155 disken?)

Det haster med å få et svar

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg lurer på, siden den har sata/150, går det ann å kjøre en SATA disk uten å kjøre den i RAID (fått inntrykk av at man må det, ikke sikker må jeg si). Å kan jeg kjøre en maskin med dette hovedkortet med KUN en SATA disk, ingen IDE (ATA-133/100/66/33) disker, slik at jeg booter (å har OS'et på SATA/155 disken?)

Nei du kan kjøre single S-ATA disk på A7N8X DX. Jeg kjører en S-ATA Raptor som systemdisk, og to P-ATA disker som "stuffdisker" :wink:
Lenke til kommentar

Nei du kan kjøre single S-ATA disk på A7N8X DX. Jeg kjører en S-ATA Raptor som systemdisk, og to P-ATA disker som "stuffdisker" :wink:

Tusen takk for svaret, det ble jeg meget glad for å høre :-)

Men har du noensinne prøvd å kjøre maskinen uten Paralell ATA (PATA diskene) dine i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...