Kittystyle Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei! Jeg formaterte dataen min for omtrent 1 måned siden, og siden da har jeg hatt problemer med å få opp "Can't connect to proxy server" ganske så ofte, somregel kan jeg bare refreshe så får jeg opp siden, men av og til går det ikke, så jeg må manuelt gå på instillinger og slå av proxy server tingen, men det som er irriterende er at den fortsetter å gå på hele tiden. Er det mulig å få dette til å stoppe, eller evt. klare å slå av "proxy server" fordi det er utrolig irriterende at den fortsetter å gå på når den gir meg sånne problemer på nettet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Tror du skal starte med å fortelle oss noe mer. Hvilket OS, nettleser og evt utvidelser i nettleser?Har du scannet for virus/malware? Endret 20. mars 2014 av Lars Dongeri Oppholdsnes Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Tror du skal starte med å fortelle oss noe mer. Hvilket OS, nettleser og evt utvidelser i nettleser? Har du scannet for virus/malware? Har Win 7 Home Premium, bruker Chrome, har bare AdBlock installert. Dataen er helt ren ifølge AVG ihvertfall. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hvis du følger dette:http://www.youtube.com/watch?v=iq96bX9COI4 Dukker problemet opp igjen da? Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Det er det jeg gjør når den popper opp, men Chrome tar på en eller annen måte og slår proxy server på igjen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Kanskje en ide å avinstallere og reinstallere Chrome? Har du utvidelser, så prøv å slå av de først. Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 it's worth a try.Skal prøve å se hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå