-kga- Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg har nylig formatert og det er noe jeg ikke husker hvordan jeg fikk til. hvordan får jeg fram en slaks felt øverst i skjerme som er ganske lik start linja nederst, men den inneholder hurtig veier til disker og cd stationer? når jeg er inne i mappene mine så sto det før en egen kolonne på sia hvor det so info om størelse på disk og mapper og slikt, hvordan får jeg fram den igjen? har winn 2k EDIT: jeg fikk det til nå, begge tinga. hvordan sletter jeg posten min? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hvordan fikk du det til..?? hadde vært greit å vite Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hvordan fikk du det til..?? hadde vært greit å vite Det er bare å "drage" my computer til toppen av skjermen, da får du fram den linja som han prata om. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kan man få til sånt med XP? mvh Bone Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kan man få til sånt med XP? mvh Bone Ja, det kan man, bare gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg drar dem over til office shortcutbar`n. Men siden alle diskene da får samme ikon, er det noen som vet hvordan jeg kan forandre ikonene? Feks så enkelt som forskjellig farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå