Lucky_Luciano Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 hei, nylig oppgradert min stasjonære pc til en gaming pc ! Trenger da 64 bits ox for å kunne spille de nyeste titlene. boota maskina via cd-rom, kommer inn til en insallerings meny, men musepekeren dukker ikke opp, noe som gjør at jeg ikke får godtatt terms and conditions for oppgraderinga, trenger sårt hjelp. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei, her trenger vi helt klart mere informasjon, for meg høres det nesten ut som enten du har koblet til USB3 portene til musen, det pleier en del tilfeller ikke å fungere på grunn av driverne mangler. Alternativ, prøv en annen mus. 1 Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 takk for hjelpen. når jeg fikk godtatt brukervilkårene, kom det opp en kompabilitetsrapport. Den lyder som følger : Datamaskinen startet ved å bruke installasjonsdisken for windows. Fjern installasjonsdisken og start datamaskinen på nytt, slik at windows starter på vanlig måte. sett deretter inn innstallasjonsdisken, og start oppgraderingen på nytt. Ikke velg egendefinert(avansert for å utføre oppgraderingen, da den sletter dine filler osv. tror ikke det funker å starte windows, for så å sette inn cd-en ? Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Setter pris på raskt svar Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Oppgraderer fra 32 bits windows 7 til 64 bits windows 7. booter via cd-rom og kompabilitetsrapporten kommer opp, sier at jeg må starte windows for så å sette inn cd-en, noe som ikke ser ut til å funke. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Går ikke ann å oppgradere fra 32 til 64 bits, du må ta en ny installasjon, dvs formattere tidligere harddiskpartisjon der windows er installert, om du har noe viktig, er det lurt med backup først. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå