diversity Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 en dag kjedet lille meg seg og gikk og fant plexi og sag og lakk.... her er resultatet: Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ikke så særlig pent må jeg si... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 merk deg tittelen(jeg kjede meg en dag modd) dette er min kjære 466 mhz.. som forhåpentlig snart vil bli byttet ut måtte nesten ha noe å gjøre på! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 en dag kjedet lille meg seg og gikk og fant plexi og sag og lakk....her er resultatet: Sag ja.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 For mye lakkert i flekkene, puss over og få det enten hel lakkert eller sånn tettprikkete som det er noen områder. Gjør noe med fronten, hva som helst. Hva med å sette ettpar vifter med fangrills i sidepanelet over plexi vinduet? Det ser liksom så lite ut nå. Kan jo kalle det en grei start Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hehe ja.. men denne maskinen skal leve i øøøhh.. 1-2 måneder til.. så får jeg ny og den skal heller bli fetere(håper jeg)... denne skal bli spille kabal pcen til småsøsknene mine.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Da må du gjøre no fett.. Ta en kløyvøks og lag sånne fete økse merker i den (overalt..) så tar du og hopper på toppen slik at den blir skikkelig bøyd og herpa! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm.. det hadde vært gøy hvis ikke noen småsøsken skulle bruke den senere.. altså.. den SKAL brukes.. men skal ta ut 20 gb harddisk å sette inn (øøøh 2 gb) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 den ble ihvertfall tøffere enn før--! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du skal vel bare bytte innmaten i PC'n når du skal ha ny? Hadde ikke trengt å herpe kassen vel Joda, sikkert bedre enn den var Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hehe jeg ville herpe kanssen for det nye hovedkortet passer ikke i dette stygge kabbisset her..! Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 [offtopic] resize bildene dine (hater sidelengs skrolling) [/offtopic] helt grei dagsmod forresten :wink: Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 [offtopic] resize bildene dine (hater sidelengs skrolling) [/offtopic] [offtopic]Størrelsen er helt fin den... (hater små skjermer)[/offtopic] Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Syns det var flott:) Ikke at lakken var veldig blank, men den ble stilig når du lakka sidene sånn Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Pass på å ha noe å gjøre i framtiden Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg synnes lakeringen var stili! hvordan gjorde du det? du skulle gjordt noe med hele greia, så ikke så bra ut med bare å "modde" sidene! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 hadde du tatt bort det micro$oft windows merket i fronten hadde det blitt mye bedre gi heller småsøskena dine en kortstokk og bruk kassa selv. Edit: skriveleif Lenke til kommentar
Genex[X_Lab] Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 skal du male noe skal du male alt!!! Pcen blir litt mer kul når får farget alt, da får du ikke den "uferdige" stilen som preger toweret, og så kan du rydde litt i toweret, Ide-kabler som ligger å slenger er ikke kult. (tøft vindu ) Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg skal ivertfal ikke kjede meg mer. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå