Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Kjøpte noen hodetelefoner fra Spaceworld som jeg hadde noen problemer med. Leverte da disse tilbake med kvitteringen. Fikk nye tilbake og jeg har ikke åpnet de ennå. På kvitteringen står det "Tilbakekjøp" og produktet er oppført to ganger; "-500,-" og "500,-". Men det står ikke noe om garanti eller noe som helst annet. Kan jeg da levere disse tilbake mot pengene? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det er ikke en rett du har, men det kan jo hende at butikken er snill mot deg. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Grunnen for at produktet er listet opp 2 ganger på kvitteringen er fordi den først ble kreditert. dvs butikken tok imot produktet dermed "-500", så slo de ut en ny identisk vare. Kjøpte du dem i butikk så har du ingen angrerett, så da er det helt opp til Spaceworld om de vil gi deg pengene tilbake eller ikke. Edit: Siden du fikk en ny vare pga garanti\reklamasjon, så har du ingen returrett. Spaceworld er ekstremt snille med deg om de gir pengene tilbake. ikke noe du bør forvente. Du har full garanti og reklamasjon på den nye varen du fikk så lenge du sparer på kvitteringen Endret 20. mars 2014 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå