Raggi Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 nå er skattelistene her! http://www.sol.no/okonomi/skatt/ lurer du på hvor mye kjell inge røkke tjener? klikk her edit: det står jo ikkje hvor mye han tjener, men formuen hans står der! siden han driver egen bedrift kan han vel føre det som kr 0 i inntekt? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja, det er litt morsomt å se hva folk tjener. Men hvordan kan det ha seg at flere du vet du har skrevet navnet riktig på ikke kommer opp? Har prøvd på noen navn fra kjente og noen på jobben og sånt men det er noen som ikke kommer frem, selv om det garantert er skrevet rett. Og hvordan får noen til å stå med null, når du vet de har jobbet og tjent penger..? Lurer på hvordan de får det til , for det kunne jeg også tenkt meg det. Kanskje det går an å gi beskjed at du ikke vil bli oppført? I allefall er min mening at det er feil å legge dette ut offentlig. Det er jo privatsaker Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Røkke hadde masse peng må jeg si! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja, det er litt morsomt å se hva folk tjener. Men hvordan kan det ha seg at flere du vet du har skrevet navnet riktig på ikke kommer opp? Har prøvd på noen navn fra kjente og noen på jobben og sånt men det er noen som ikke kommer frem, selv om det garantert er skrevet rett. Og hvordan får noen til å stå med null, når du vet de har jobbet og tjent penger..? Lurer på hvordan de får det til , for det kunne jeg også tenkt meg det. Kanskje det går an å gi beskjed at du ikke vil bli oppført? I allefall er min mening at det er feil å legge dette ut offentlig. Det er jo privatsaker Hehe, du sier du mener disse opplysningene er en privatsak, men du benytter deg også av tjenesten til å sjekke inntekten til folk på jobben og bekjente. Er vi ikke helt enig med oss selv i dag? :wink: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hehe, du sier du mener disse opplysningene er en privatsak, men du benytter deg også av tjenesten til å sjekke inntekten til folk på jobben og bekjente. Er vi ikke helt enig med oss selv i dag? Jo, jeg var beregnet på den Det er så enkelt, at når det først ER der så lar jeg meg også friste (Jeg er ikke Jesus jeg heller). Men jeg hadde absolutt foretrukket om det ble ulovlig å legge dem ut. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg er litt sånn jeg også. For jeg har egentlig tenkt å kutte litt ned på cola konsumet og andre "fyfy" greier, men så lenge det ER i huset, så kan jeg jo like så greit ta med et glass eller fem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå