Asbjørn T. Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Joa, det går an å flytte modemet, en som sagt må man ha samstykke til å gjøre det. Ettersom du skal på LAN... i et annet hus... så kan du bare glemme å ta med modemet... fordi at modemet er registrert på det telefonnummeret den er tilkoblet... altså du har en såkalt IP.. som knyttes til telefonen din... derfor går det ikke an å flytte modemet inn i et annet hus..... prøvde det hos søskenbarnet mittt... det gikk ikke... fordi dedet var jo feil nummer jeg ringte fra med modemet.. hpåer du ble litt klkkere.... :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 23:51, Akelbee skrev:Sorry Jarle,Jeg har hatt stort utbytte av dine mange innsiktsfulle innlegg om nettverk.Når det gjelder norsk, gir svaret ditt litt mindre grunn for tillit til kvaliteten:"Jeg skal på lan å spille CS", det er bare galt, det."Jeg skal på lan og spille CS" betyr at jeg skal på et lan-party OG der skal vi/jeg spille CS.Hvis du ønsker å få frem at først skal du på et lan-party (og spille ett eller annet), og deretter skal jeg (et annet sted) og spille CS, så må du si det på en annen måte enn: "...på lan og spille CS", slik du selv er inne på, f.eks. "... på lan. Og så skal jeg spille CS."Jeg tror for så vidt ikke befolkningen vil tape på om vi fikk skjerpet opp språknivået litt, men jeg er enig i at dette ikke nødvendigvis er det rette forumet. La hver snakke med det nebbet han kan, og så hjelper vi hverandre så godt vi kan.(PS, "Skrivd" er nok heller ikke godtatt rettsskrift)<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Akelbee på 2002-02-18 23:55 ]</font> Jaja, sånn er det bare. Uansett vi klarer å gjøre oss forstått. Setningen er i utgangspunktet helt uaktuell for meg, for jeg drar ikke på LAN for Å spille CS. Jeg spiller heller UT OG Ghost Recon :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå