Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Flatbrystet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men en ting jeg ikke skjønner, hvorfor er one night stand så interessant? Det er jo den kjipeste sexen av alle. Mye vilje og lite evne. Fyllasex med hodepine og anger dagen etter. Dårlig dømmeevne og høy risiko for kjipe sykdommer.

Nei, slå heller et slag for seriemonogamien. Mye bedre på alle måter. :thumbup:

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men en ting jeg ikke skjønner, hvorfor er one night stand så interessant? Det er jo den kjipeste sexen av alle. Mye vilje og lite evne. Fyllasex med hodepine og anger dagen etter. Dårlig dømmeevne og høy risiko for kjipe sykdommer.

Nei, slå heller et slag for seriemonogamien. Mye bedre på alle måter. :thumbup:

Ja, jeg ville også foretrukket det fremfor one-night stand.. Men jeg drikker aldri så mye at jeg mister dømmekraften (har ikke gjort det så langt i alle fall).. Hadde jeg drukket mye hadde jeg vel hatt meg med fremmede allerede. Men nå er jeg singel og er veldig.. ehm.. klar :p

Lenke til kommentar

Men er det tabu å si at man liker flatbrystede?

Vanlig reaksjon for meg er "er du homo eller" eller "er du pedo eller"...

Anonymous poster hash: 61bc4...c34

Unnskyld meg, men mange homofile liker ett godt sett med bryster. Tror vi skal være forsiktig med denne typen bruk av termer.

Blir litt vanskelig å svare på hva denne jenten burde/eller ikke burde uten å ha sett kroppen hennes. For alt vi vet kan det jo være mer prekære ting som burde endres/ ikke endres enn brystene.

Men la det være sagt at brystinnplantater er like unaturlig som tannblekning.

Lenke til kommentar

Men er det tabu å si at man liker flatbrystede? Hører hele tiden om store pupper, eller små (men da er de ikke flate liksom). Eller er det bare det at noen ikke bryr seg så lenge personen ikke er frastøtende etter deres vurdering? Hull er hull liksom :new_woot::hmm:

Noen liker det ene, og andre liker det andre. Andre igjen liker begge deler. Og så er det noen som ikke bryr seg. Det er mange muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...