Gå til innhold

bare 70 Hz @ 1600*1200?

enden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1280*960 er mer enn nok?

Huh? Says who? Det kan godt hende at det er mere enn nok for deg, men det betyr ikke at det er det for andre... Det er i alle fall ikke nok for meg - kjører 1600*1200 i 75Hz (som er de anbefalte innstillingene, kan kjøre 85Hz) på min Hyundai ImageQuest Q910.

Utsagn som ditt, basert på dine subjektive meninger, er jo totalt verdiløse :shrug:

Lenke til kommentar
sjekk at du har driverne til skjermen innstallert, og at du ikke bare kjører den som standard plugg-and-play skjerm.

prøv også og fjerne avmerkningen på "sjul modi som ikke skjermen kan vise"

Den er autoinstallert som hansol mazelan 900p ab winXP, så det betyr vel at driverne er lagt inn i driverbiblipteket til denne versjonen av xp. Tror ikke det er nyere driver å oppdirve. Slet endel med det da jeg skulle ha til w2k...

Kan jo føkke skjermen bad ved å kjøre Hz som win har skjult for meg da, eller?

Du kan bruke powerstip til å endre refreshraten. Min skjerm takler opp til 103 Hz i 1600*1200 men i egenskaper kan jeg bare endre den til maks 85. Bruk Powerstrip, så fungerer det.
Surt å måtte ty til tredjepartsprogramvare til en sånn liten filleting da...
Lenke til kommentar
Du kan bruke powerstip til å endre refreshraten. Min skjerm takler opp til 103 Hz i 1600*1200 men i egenskaper kan jeg bare endre den til maks 85. Bruk Powerstrip, så fungerer det.

Eg har ein Viewsonic G90f+ skjerm og når eg har på 1280*1024 og "hide modes...blabla" så er 85hz topp. Kan eg finne ut kor masse den takler i 1280*1024? Har hørt at skjermen kan ta kvelden ved for høg frekvensoppløsning så eg vil nødig ødelegge noe.

Kan noen som har brukt Powerstrip svare på dette: Kan Powerstrip konfigureres etter forskjellige program. I noen spill har eg 800*600 og i andre har eg 1280*1024. Kan powerstrip gjøre følgende:

På windows i 1280*1024 modus setter den på 85hz.

I eitt spill på 800*600 setter den på 100120hz

I eit anna spill på 1280*1024 setter den på 85hz.

Edit: Eg har installert medfølgende programvare på CD til monitoren, men det står fremdeles Plug and Play monitor on Radoen 9700 i Properties.

Lenke til kommentar

For guds skyld sjekk at skjermen din takler refresh-raten. Min gamle 19" tok kvelden etter et par mnd med "ikke godkjent" refresh-rate. En god unnskyldning for å skaffe min nåværende 21", men ganske bittert likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...