Motorkid Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hei Da er jeg ferdig med nivå 60 på call of duty ghost Vet at man skal prestige etter 60, men hva betyr dette. Som sagt ferdig med nivå 60 men kommer ikke lenger Lenke til kommentar
D02 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Du kommer til et vist nivå, her 60 tydlig vis. Når du kommer til høyeste nivå, kan du starte på "nytt" igjen. Da kommer du i Prestige 1 og bygger opp våpen og slikt på nytt. Eneste nye er at du beholder emblemer og kan få nye. Kommer du til prestige 1 nivå 60, kan du igjen oppgradere til prestige 2 etc. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg vet ikke hvordan man går i prestige.. Er også i lvl 60 Lenke til kommentar
Motorkid Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Du kommer til et vist nivå, her 60 tydlig vis. Når du kommer til høyeste nivå, kan du starte på "nytt" igjen. Da kommer du i Prestige 1 og bygger opp våpen og slikt på nytt. Eneste nye er at du beholder emblemer og kan få nye. Kommer du til prestige 1 nivå 60, kan du igjen oppgradere til prestige 2 etc.Jeg vet rett og slett ikke hvordan man går i prestige, kan du forklare? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Nope, spiller så og si ikke online på Ghost, så vet ikke. Let i menyene etter en knapp som lar deg gjøre det, eventuelt bruk google ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå