SamsungAddict Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 To versjoner? Noen som vet om Samsung Galaxy S5 kommer i flere versjoner? Jeg har leta litt rundt og spesielt her på Amobil. Jeg fant hovedsaklig to artikler... Den ene sa at den kom to versjoner, en med en kraftigere brikke mens den andre var "normal". Men i den andre artikkelen sto det at den ikke kom i en premium versjon hvor de henviste til aluminium materialer... Kommer det eller ikke, hvis ja hva er da "oppgraderinga" og hva bil prisen? Hilsen SamsungAddict! Lenke til kommentar
Wallee Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Her er det vel bare spekulasjoner. S5 vil trolig komme i flere versjoner, da veldig mange Samsungtelefoner kommer i ulike utgaver. Jeg referer da til for eksempel versjoner som Galaxy S3/4 mini, Galaxy S4 zoom, og Galaxy K - som er zoom versjonen av s5. Selv vil jeg tro at det leveres en oppgradert versjon av S5, slik at de har noe å vise frem samtidig som Apple, og sikkert andre produsenter, viser fram sin nye flaggskiptelefon. Ved tanke på de nye spesifikasjonene, igjen bare spekulasjoner, tenker jeg noe i disse banene: - Oppgradert skjerm, trolig QHD(2560×1440). - Den nye Snapdragon 805. - Adreno 420 GPU. - Trolig én ekstra GB ram, altså 3GB. - Muligens hus i aluminium. Hvis samsung også bestemmer seg for å følge trenden ser vi gjerne "unibody" også. Ellers vil jeg henvende deg videre til din beste venn Google. Et kjapt søk etter "Galaxy S5 Prime rumors" og du finner tusenvis av sider som omtaler ryktene. Forrutsatt at du leser engelsk. Endret 24. mai 2014 av Spreeds1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå