OFU Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hei Jeg holder på å sette sammen en setup til en stasjonær maskin som skal brukes til å kjøre fotogrammetri, da spesifikt Agisoft Photoscan Pro. og lurer på om noen har erfaring med dette eller eventuelt ser at noe må endres på setupen jeg har laget? For de som ikke kjenner til denne typen programmer er det meget minne, cpu og gpu krevende. Programmet jeg kjører gir muligheten til å sette over mye av prosseseringsarbeidet til GPUen og kan i tilleg bennytte seg av mere enn en, derfor SLI oppsettet. http://www.agisoft.ru/products/photoscan/professional/ Da jeg ikke har særlig peiling på oppsett av maskiner selv har jeg forslagene til programmets eget forum, men dette er dessverre ikke alltid like aktivt. CPU Intel Core i7-4930K Socket-LGA2011, 6-Core, 3.4GHz GPU GeForce GTX TITAN 6GB CUDA GPU (SLI) GeForce GTX TITAN 6GB CUDA RAM 64GB (8GBx8), 1600MHz SSD 256GB HDD 1T Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ser bra ut, men treng du virkelig x2 titan? Ganske heftige gpuar du har velgt der. Du mangle og hk Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ville heller valgt 1stk Titan Black edt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå