GamEpaL Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Finnes det noen gratis domener. Jeg ønsker å lage en side uten å velge blant maler. Lage min egen med Dreamweaver og bruke filezila til å legge siden ut på domenet. Jeg vet det finnes mange gratis, feks, wix, webnode og andre. Men disse lar deg ikke bygge opp siden med filezilla. Tusen takk for hjelp )) Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Du mener webhotell, domene er adressen. www.square7.ch/?lang=en lar deg gjøre dette. 2 Lenke til kommentar
GamEpaL Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 oki... gratis webhotell... der jeg kan bruke filezilla til å laste opp hjemmesider, html, css, bilder, osv... Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Du mener webhotell, domene er adressen. www.square7.ch/?lang=en lar deg gjøre dette. Lenke til kommentar
GamEpaL Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 gratiswebhotell.no er faktisk gratis og veldig bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå