Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har nå hatt en CL50 på bestilling i flere uker og har selvfølgelig ikke fått den. Jeg er utrolig irritert akkurat nå. Det har vært mye snakk om Whitebox sin seriøsitet og jeg tviler mer og mer. Har lest at flere har returnert sin CL50 og lurer på om det har kostet noe? Videre tenker jeg på å bestille en ny, men siden Whitebox sine maskiner er så billige i forhold til spesifikasjoner er det vanskelig å finne en verdig erstatter. Men jeg har funnet en, nemlig HP/Compaq's nx7000. Skal jeg returnere CL50 maskinen eller? Lett å bli fortvilet når det står mye penger på spill. Lenke til kommentar
ond pus Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har selv kjøpt en CL50 i fra Whitebox og er svært fornøyd med både maskinen og servicen i fra Whitebox. Ring Whitebox og hør hvorfor ventetiden er blitt så lang... Ellers så er det jo aldri noe problem å returnere ting man kjøper via nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har selv kjøpt en CL50 i fra Whitebox og er svært fornøyd med både maskinen og servicen i fra Whitebox. Ring Whitebox og hør hvorfor ventetiden er blitt så lang... Ellers så er det jo aldri noe problem å returnere ting man kjøper via nett. Jeg har ringt dem en del ganger, sendt masse mail osv. Det viser seg at de er svært vanskelige å komme i kontakt med, men de ringte meg i går og sa at de sendte den på mandag. Etter mange falske forhåpninger håper jeg denne innfrir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå