Espen Jansen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Vi har møtt Sucker Punch for å snakke om Seattle, superkrefter og Sly Cooper.Intervju: inFamous: Second Son Lenke til kommentar
Radford Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 "Superheltspill", meh! Kjedelig. Men får håpe det slår han, det ser unektelig pent ut Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 "Superheltspill", meh! Kjedelig. Men får håpe det slår han, det ser unektelig pent ut Er ikke usannsynlig at det slår an, med tanke på hvor stor suksess de to tidligere spillene i serien hadde. Superheltspill er dog så mye mer spennende enn realistiske gængsterspill eller grå korridorskytere, spør du meg Lenke til kommentar
G Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Haha. Den jakken i Collectors edition ser helt jævlig kina-billig aktig ut. De kunne vel ha lagt ved en designerjakke som de fikk shjiit-billig fra kina når de først prøver seg. Jakken ser jo omtrent ut som om den kommer fra Cubus elns., eller verre faktisk. hehe Sikter til reklamen fra playstation.com på forsiden av HW.no i skrivende stund. Endret 19. mars 2014 av G Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg fikk mine to CE i dag, og jeg koser meg hittil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå