Needsomehjelp Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hei, jeg er en gutt som går i 9 ende klasse, og i morgen 20.3.14 skal jeg ha en spansk fremmføring. Helt ærlig forstår jeg ikke en dritt, derfor trenger jeg din hjelp. Jeg skal skrive om Mexico- Så hvis noen hadde giddi og hjelpe meg med oversettelse nednefor hadde jeg vært veldig takknemlig. - Her er teksten- Mexico Hovedstaden i Mexico er Mexivo city. Der bor det 20 millioner. en kjente person fra mexico er Cesar Milan, han trener hunder og har gjort det til et reality program. Hvor han trener hunder som er helt ute av kontroll. Han hjelper stort sett eieren av hunden til og lære seg og trene den. MatMexico har mye variert mat, men det absolutt mest kjente er Taco, alle har spist taco. Jeg trenger vel egentlig ikke og forklare Taco, alle vet hva det er. Mexikanere (?) liker også mango fisk, laget med vodka og vin. Med andre tilbehør vedsiden av... Så langt har jeg kommet, skal legge inn litt til senere. Et av punktene som må være bra på fremmføringen er grammatik/bøying. Dette KLARER ikke jeg, så plz hjelp Lenke til kommentar
Needsomehjelp Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Ingen som kan oversette ? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Kom med et forslag, så skal jeg hjelpe deg. Endret 19. mars 2014 av Meridies Lenke til kommentar
Needsomehjelp Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Problemet er at jeg ikke kan noe spansk... Blir nok google Oversetter det her..Ja jeg kan si hva en hovedstad er', men stort sett ikke mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå