PelsJakob Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har koblet stereoanlegget til datamaskinen ved hjelp av en vanlig kabel (jeg vet ikke hva disse kablene kalles, men den er i alle fall hvit på den ene enden (den enden som skal inn i maskinen), og en rød og en hvit på den andre enden). Jeg vet at tilkoblingen er riktig, men jeg har likevel et problem: Det kommer bare lyd fra den ene høytaleren. Når jeg spiller CD-er (på stereoanlegget -- ikke på datamaskinen) eller radio fungerer alt som det skal. Det er heller ingenting i veien med ledningen fra anlegget til maskinen. Jeg prøvde å bruke den samme ledningen til å koble sammen en bærbar CD-spiller og stereoanlegget, og da fungerte det helt som det skulle, med lyd på begge høytalerne. Når jeg bytter om på ledningene fra forsterkeren til høytalerne, flytter lyden seg til den andre høytaleren. Jeg har hovedkort med innebygget lydkort (Abit NF7 v1.2), og stereoanlegget heter Pioneer IS21MD. Jeg prøvde til slutt med en annen maskin, og da fungerte høytalerne som de skulle. Kan det integrerte lydkortet være kaputt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå