Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Olympiakos

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen folkens.... ser noen Sky? Det de viser av Giggs pasningene, og sier om de. Det er faen helt sant. uten noen med

slike pasninger har vi ingen threat med løpene framover av Wazza RVP Welbz osv.... som de sier.. kunne Fellaini ha spilt de ballene? Clevz? Til og med Michael Carrick? Nei.... smart av Moyes å starte med han uansett hva man sier

mot det og uansett hva som skjer i andre omgang.

men det som dette virkelig bør vise er at en 40 åring gjør det 100 ganger bedre enn alle som

har spilt med Carrick før. KJØP, UTD!!!

Det vet alle, og det gjorde nok du også. Carrick har hatt noen flotte pasninger i de foregående sesongene, men tør ikke å prøve lenger. Giggs er den eneste som tørr. Noen feilpasninger blir det, men de har vært utrolig viktige de to suksessfulle han har hatt i dag! Husker jo han mot Leverkusen også. Hadde aldri vunnet 5-0 uten Giggs.

Lenke til kommentar

Det positive med dette hvis dere vinner, er at Moyes beholder jobben sin :)

Hvem har sagt at han ikke beholder den hvis vi taper?

Hvem har sagt at han beholder den hvis dere taper?

Jo du skjønner, det har blitt signert en kontrakt av begge parter hvor det blant annet står at David Moyes er ansatt som manager for Manchester United. Det står også hvor mye lønn han får og hvor mye han får hvis kontrakten skulle brytes fra United sin side.osv.

Bruk litt logikk da mann! Man går ikke ut i offentligheten etter hver kamp for å uttale seg om manageren skal beholde jobben eller ikke.

He he he oi jeg visste ikke at du jobbet i styret til United og visste hva som skjer bak kulissene he he hils Alex fra meg dah

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det positive med dette hvis dere vinner, er at Moyes beholder jobben sin :)

Hvem har sagt at han ikke beholder den hvis vi taper?

Hvem har sagt at han beholder den hvis dere taper?

Jo du skjønner, det har blitt signert en kontrakt av begge parter hvor det blant annet står at David Moyes er ansatt som manager for Manchester United. Det står også hvor mye lønn han får og hvor mye han får hvis kontrakten skulle brytes fra United sin side.osv.

Bruk litt logikk da mann! Man går ikke ut i offentligheten etter hver kamp for å uttale seg om manageren skal beholde jobben eller ikke.

He he he oi jeg visste ikke at du jobbet i styret til United og visste hva som skjer bak kulissene he he hils Alex fra meg dah

The irony..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...