Stonemeister Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Godt poeng på RedCafé: Dette er mest sannsynlig Giggs og Rio sin siste CL-kamp noensinne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Finnes det egentlig en kamp som er mer egnet for Kagawa? Her må vi ut og score minst 3 mål mot et sannsynligvis lavtliggende Olympiakos, og vi stiller med verdens minst kreative spiller i Valencia, og spissen Welbeck på venstrekanten. Samtidig har vi jo enormt med tempo i Giggs og Carrick... Kan noen fortelle meg hva som foregår i hodet til Moyes? Hvor er logikken bak det her? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det er det nok uansett hva som skulle skje. Ingen av de burde spille på nivå i nærheten av dette. 3-0. Welbeck brace, Rafael. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Liker optimismen din niko. Bare Rafael får gult kort er jeg fornøyd, da blir det cash på oddsen! Seier eller tap, couldn't care less. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Altså, Welbz putter, det har ingenting med optimisme å gjøre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Van Persie har vært helt bøtte. Moyes' ræva angrepstaktikk har sikkert 75% av skylden, men den har han nok ikke tenkt å gi faen i og da burde han i det minste gi Kagawa sjansen bak Rooney for å se om det hjelper. Så var det 40 år gamle Giggs da... (Vær så snill og jinxe for en gangs skyld denne sesongen) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Giggs, haha, Valencia hahaha, Snipes, HAHAHAHAHAHA. For en parodi på ei lagoppstilling. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Snipes > RvP pdd (i spissposisjon) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Mannen har jo lyst til å få sparken...men selv om vi taper her så får han nok ikke det.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvor kan jeg se kampen? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Snipes > RvP pdd (i spissposisjon) Da vil jeg heller se Rooney flytta opp og Kagawa ta 10'ern. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Unnskyld mine dårlige fotballkunnskaper, men hva faen gjør Giggs og Valencia i den oppstillingen? Phil Jones og R. Ferdinand kan se interessant ut i midtforsvaret også. Tipper på at Rafael, Ferdinand eller Jones kødder det til og gir straffe til Olympiakos. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Som jeg nevnte så er det akkurat det jeg vil også, men Moyes er for blind til å se kvalitetene til Kagawa. Ifjor klarte vi oss bra også uten ham, men i år er ting ræva, men han har vel likevel fått enda mindre spilletid denne sesongen... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hver gang jeg syter over snipes så scorer han da, så håper jeg har jinxa det igjen Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Synes det er festlig at enkelte later som om de kunne gjort enn bedre jobb en Moyes selv i Man U's sjefsstol.. Skulle likt å se en av forumbrukerne her som manager. Hadde nok ikke gått noe bedre det nei. Endret 19. mars 2014 av -SFKAD- Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Liverpool-fansen er fortsatt høye på seieren i helga ser jeg. Skjønner at de har en del tid til overs nå midt i uka. Stor sjanse for at vi taper denne, men håper selvfølgelig alltid på det beste. Gleder meg uansett til kamp Vi vil bare Moyes sitt beste. Giggs kommer til å herje! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Synes det er festlig at enkelte later som om de kunne gjort enn bedre jobb en Moyes selv i Man U's sjefsstol.. Skulle likt å se en av forumbrukerne her som manager. Hadde nok ikke gått noe bedre det nei. Du har mistforstått tror jeg. Det er vel ingen her inne som oppriktig påstår at de kunne gjort en bedre jobb. Endret 19. mars 2014 av Apox Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Giggs, haha, Valencia hahaha, Snipes, HAHAHAHAHAHA. For en parodi på ei lagoppstilling. fordi uten han spilte vi drit bra de siste kampene...? helt greit han starter i dag.. men Giggs og ikke Kagawa? fuck off Moyes Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Får håpe ingen av Olympiakos-spillerne finner på å løpe da! Fra Facebook angående lagoppstillingen... Endret 19. mars 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 han (valencia) var veldig god mot Leverkusen hjemme i CL og. har troa på at valencia har en god kamp i kveld, glad han starter. men Giggs knuser meg... Kagawa må spille i dag, faen altså. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå