Runcie Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Huawei P9 til 2990 på elkjøp til torsdag, det er en særs god deal. Angrer nesten litt på at jeg nettopp kjøpte en HTC 10 brukt for 4k :/ Hvor ser du dette tilbudet? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 I kundeavisen til elkjøp. Ligger på nettsiden deres Lenke til kommentar
bbios Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Huawei P9 til 2990 på elkjøp til torsdag, det er en særs god deal. Angrer nesten litt på at jeg nettopp kjøpte en HTC 10 brukt for 4k :/ Er det ik kun på torsdag? Lenke til kommentar
Doge Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Huawei P9 til 2990 på elkjøp til torsdag, det er en særs god deal. Angrer nesten litt på at jeg nettopp kjøpte en HTC 10 brukt for 4k :/ Er det ik kun på torsdag? Kun på torsdag. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 I kundeavisen til elkjøp. Ligger på nettsiden deres 3990,- er prisen... Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Den koster jo 2990 på lefdal NÅ. Kjøp i vei http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAP9BK/huawei-p9-smarttelefon-titangra Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Den koster jo 2990 på lefdal NÅ. Kjøp i vei http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAP9BK/huawei-p9-smarttelefon-titangra Oppdaget det der. Men den var jo ikke tilgjengelig i nettbutikken, bare i fysiske butikker. Den nærmeste for meg lå ca en time unna (fergetur inkludert). Var ingen tilgjengelige i nettbutikken, eller var det bare at jeg var for treg? Lenke til kommentar
Doge Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Den koster jo 2990 på lefdal NÅ. Kjøp i vei http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAP9BK/huawei-p9-smarttelefon-titangra Oppdaget det der. Men den var jo ikke tilgjengelig i nettbutikken, bare i fysiske butikker. Den nærmeste for meg lå ca en time unna (fergetur inkludert). Var ingen tilgjengelige i nettbutikken, eller var det bare at jeg var for treg? Sjekket i dag tidlig, så ut som det var kun fysiske butikker. Var innom på Lefdal klokken 16:00, og han foran i køen fikk den aller siste. Jeg ser at Elkjøp har den til 2990,- på torsdag også. Avisen som ble levert i posten står 3999 kontra den som kan ses på nettet. Regner med at de har korrigert prisen for å slå Expert sin 3333,- på fredagen. Endret 22. november 2016 av Ryoki Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Den koster jo 2990 på lefdal NÅ. Kjøp i vei http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/HUAP9BK/huawei-p9-smarttelefon-titangra Oppdaget det der. Men den var jo ikke tilgjengelig i nettbutikken, bare i fysiske butikker. Den nærmeste for meg lå ca en time unna (fergetur inkludert). Var ingen tilgjengelige i nettbutikken, eller var det bare at jeg var for treg? Sjekket i dag tidlig, så ut som det var kun fysiske butikker. Var innom på Lefdal klokken 16:00, og han foran i køen fikk den aller siste. Jeg ser at Elkjøp har den til 2990,- på torsdag også. Avisen som ble levert i posten står 3999 kontra den som kan ses på nettet. Regner med at de har korrigert prisen for å slå Expert sin 3333,- på fredagen. Så da må man møte fysisk i butikk altså... Sukk. Jeg hater slikt stress. Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Nei, det var ikke bare i fysiske butikker. Når jeg skrev det var den tilgjengelig på nett for den prisen. Dere var bare for seine Lenke til kommentar
Doge Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Nei, det var ikke bare i fysiske butikker. Når jeg skrev det var den tilgjengelig på nett for den prisen. Dere var bare for seine Da får vi prøve oss klokken 10 på torsdagen hos Elkjøp Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Nei, det var ikke bare i fysiske butikker. Når jeg skrev det var den tilgjengelig på nett for den prisen. Dere var bare for seine Aha! Får prøve igjen på torsdag i Elkjøps nettbutikk da. Alternativt kommer det vel en del gode tilbud på andre mobiler fredag? Lenke til kommentar
Myggsa Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hvordan er p9 til 2999 vs Moto 4g pluss til 1999 egentlig? Hva gir mest for penga? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Når det gjelder "mest for pengene" så er Moto G4 Plus omtrent uslåelig. Dog, P9 er i en helt annen liga når det kommer til design og byggekvalitet, den har kjappere CPU, tar bedre bilder osv. Hadde glatt gått for P9 fremfor G4 Plus med de tilbudsprisene. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 G4 plus var enten utsolgt på nett FØR 10.00, eller så var den kun tilgjengelig i butikk... Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 G4 plus var enten utsolgt på nett FØR 10.00, eller så var den kun tilgjengelig i butikk... Får den opp på nett her. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 G4 plus var enten utsolgt på nett FØR 10.00, eller så var den kun tilgjengelig i butikk... Prisene blir endret etter klokken 10. Står 100+ på nettlager her. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Har du sett slikt. Litt over ti fikk jeg opp tilbudsprisen, men kun tilgjengelighet i butikk. Det gikk fint nå? Lenke til kommentar
jahoddo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Tror dere det er fare for et bedre tilbud på noe annet på fredag, enn P9 til 3k? Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Tror dere det er fare for et bedre tilbud på noe annet på fredag, enn P9 til 3k? Jeg lurer på det samme, men har konkludert med at det er lite sannsynlig. Om du skal ha noe med sammenlignbar "brahet" på telefonfronten må du vel opp på toppmodellene til samsung eller noe, og de kommer vel sannsynligvis ikke ned under 4000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå