Mobilguiden666 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Dette er vel ikke noe tilbud? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Selger den nesten for det samme i butikken jeg jobber i til vanlig Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Nexus 5x til 3495 på lefdal mandag. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 HTC A9 - 4990,- kun lørdag. https://www.komplett.no/product/862436/telefoni/mobiltelefon/htc-one-a9-16-gb-carbon-grey# Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Elkjøp har tydeligvis Nexus 5X 32GB fortsatt til 3500,-. Men bare i butikk. Endret 5. desember 2015 av baroiic Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Meget god pris på 6S 16/64 bare i kveld på cyberphoto. 6790/7590 https://www.cyberphoto.no/mobiltelefoni/kampanjer/5444/super-pris-bare-i-kveld Endret 8. desember 2015 av jakja83 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Hos Elkjøp i dag: SGS6 til 4.444kr LG G4 (lær) til 3.795kr Moto G 3. gen (1GB/8GB RAM/ROM) til 1.495kr iPhone 6 128GB til 6.590kr + noen andre budsjettmodeller... Lefdal har iPhone 6S 16GB (grå) til 6.290kr (1.100kr billigere enn hos Apple.no). Endret 2. januar 2016 av Pey'J Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Synd det ikke er 2GB RAM/16GB ROM utgaven av moto g, da hadde det vært et knallkjøp. Nå er det bare "greit nok". Spesielt 1Gb RAM er litt lite, den har jo plass for SD kort for å øke lagringsplassen. 1 Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Ser at galaxy s6 ikke er tilgjengelig for kjøp på nett på elkjøp sine nettsider, men står de har dem på butikk. Noen som vet om dette betyr at man ikke får den til tilbudspris lengere? Er over en times kjøretur til nærmeste butikk og kjipt å ta "i blinde".. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Ser at galaxy s6 ikke er tilgjengelig for kjøp på nett på elkjøp sine nettsider, men står de har dem på butikk. Noen som vet om dette betyr at man ikke får den til tilbudspris lengere? Er over en times kjøretur til nærmeste butikk og kjipt å ta "i blinde".. Dette er en av grunnen til at jeg sjelden benytter meg av slike tilbud. Kun i butikk, og den ligger en time unna. Kjedelig å bruke tid og drivstoff på å komme til en butikk som altfor ofte er utsolgt for annonsevarene. Elkjøp er en av de verste i klassen der. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Ser at galaxy s6 ikke er tilgjengelig for kjøp på nett på elkjøp sine nettsider, men står de har dem på butikk. Noen som vet om dette betyr at man ikke får den til tilbudspris lengere? Er over en times kjøretur til nærmeste butikk og kjipt å ta "i blinde".. Dette er en av grunnen til at jeg sjelden benytter meg av slike tilbud. Kun i butikk, og den ligger en time unna. Kjedelig å bruke tid og drivstoff på å komme til en butikk som altfor ofte er utsolgt for annonsevarene. Elkjøp er en av de verste i klassen der. Med en hyggelig tone og en vennlig kar på andre siden av telefonrøret kan du jo bare reservere hvis de har den på lager. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Synd det ikke er 2GB RAM/16GB ROM utgaven av moto g, da hadde det vært et knallkjøp. Nå er det bare "greit nok". Spesielt 1Gb RAM er litt lite, den har jo plass for SD kort for å øke lagringsplassen. Helt enig! Den modellen ser ikke ut til å være særlig utbredt hos norske (nett)butikker... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 NetOnNet har Z5 Compact til 3.990kr Cyberphoto har også en rekke "tilbud", men ikke alle er like bra... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Noen gode tilbud på S6 Edge noe sted? Skal nok ha 2stk i morgen... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Noen gode tilbud på S6 Edge noe sted? Skal nok ha 2stk i morgen... http://teleoutlet.no/produkt/samsung/samsung-galaxy-s6-edge/samsung-sm-g925-s6-edge-128gb-demobrukt-o2c Demobrukt, men har alltid fremstått som ny når jeg har handlet der iallefall. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hadde IKKE kjøpt en Samsung brukt hvis den har stått utstilt. De har amoled skjerm og som oftest får de innbrenning på skjema da de står på hele tiden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Har ikke Edge generelt dekningsproblemer da? Endret 4. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) * Endret 4. januar 2016 av Enquad Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Noen gode tilbud på S6 Edge noe sted? Skal nok ha 2stk i morgen... http://teleoutlet.no/produkt/samsung/samsung-galaxy-s6-edge/samsung-sm-g925-s6-edge-128gb-demobrukt-o2c Demobrukt, men har alltid fremstått som ny når jeg har handlet der iallefall. Kjøper nok ikke en demo/brukt AMOLED-telefon. Jeg så et skrekkeksempel som hadde stått i litt over et år på Spaceworld Soundgaarden. Hadde IKKE kjøpt en Samsung brukt hvis den har stått utstilt. De har amoled skjerm og som oftest får de innbrenning på skjema da de står på hele tiden Helt enig, innbrenning er veldig ukult på såpass dyre enheter. Har ikke Edge generelt dekningsproblemer da? Dekning er ikke et problem for min del, befinner meg vel så og si bare på steder med god dekning. Skjerm og andre spesifikasjoner på denne telefonen gjør opp for dette. Det skal uansett bli jævlig deilig å slippe Windows Phone som for både jeg og forlovede er den verste mobilopplevelsen vi har hatt. Endret 4. januar 2016 av Enquad Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 har Edge plus, dekning og resten er ok. Batteritiden er helt hinsides dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå