Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

g4 til 3999 er kjampebra tilbud.  får ikke bedre mobil en g4 uansett

Ikke helt sikker på at jeg er enig med deg der. S6 er vel like mye mobil om ikke mer. Men den koster en tusenlapp ekstra da. Kan hende det er verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Har sett en del tester som forteller at S6 har et bedre kamera jeg da. Dekningen vet jeg ikke noe om, men også batteritiden skal være bedre på S6 etter den siste testen jeg leste.

Lenke til kommentar

Et par kjenninger har S6/s6 edge og de har problemer med dekning, begge oppgraderte fra eldre samsung mobiler (s3 og s4 mener jeg det var) og ble overrasket over at de fikk dårligere dekning med ny telefon.

LG G4 og Samsung Galaxy S6 er uansett omtrent jevngode telefoner, tusenlappen i forskjell gjør nok LG G4 til et bedre kjøp totalt sett.

Begge har gode kamera, begge har ganske lik (og dessverre ganskje gjennomsnittlig) batteritid, s6 kommer dog best ut i de fleste tester på batteritid, men er ikke snakk om store marginer.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Har sett en del tester som forteller at S6 har et bedre kamera jeg da. Dekningen vet jeg ikke noe om, men også batteritiden skal være bedre på S6 etter den siste testen jeg leste.

De fleste testene har blitt tatt med Sony kamera i s6 men mange av telefonene har iso kamera og denne er dårligere. S6 med Sony og g4 er ca like gode på kamera

Dekning er vesentlig forskjell. Har hatt begge 2 og får 2 streker med på g4 og ingen dropped calls

Opplever også bedre batteritid men tregere ladetid.

S6 er en god telefon men g4 slår s6 på totalpakka men større blender åpning. Utskiftbar batteri, minnekort og billigere pris.

Lenke til kommentar

Slå til på G4 nå eller vente på et evt tilbud på Xperia Z3? Vurderer Z3 pga design, OS, vantett og batteritiden(!!), men hører om mange som knuser glasset... Men må si kameraet og skjermen på G4en frister... Pluss mulighet for trådløs lading!
Jobber i bransjen og har sett mange knuste z3. Den har god batteritid og god lyd. Men touch sensor synes godt ute i sollys og kamera er bare ok. Men er bra mobil om du vil ha vanntett.
Lenke til kommentar

Slå til på G4 nå eller vente på et evt tilbud på Xperia Z3? Vurderer Z3 pga design, OS, vantett og batteritiden(!!), men hører om mange som knuser glasset... Men må si kameraet og skjermen på G4en frister... Pluss mulighet for trådløs lading!
Jobber i bransjen og har sett mange knuste z3. Den har god batteritid og god lyd. Men touch sensor synes godt ute i sollys og kamera er bare ok. Men er bra mobil om du vil ha vanntett.

Med god lyd, mener du via høytalerne eller via hodetelefoner osv? Hvis glasset foran/bak skulle knuse, antar jeg da dette ikke blir dekket på garanti/reklamasjon?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det er vel en god nok telefon for de aller fleste. Android 6 kommer ikke til Samsung før 10 mnd etter at Google slipper den uansett, så da er Note 4 også helt avlegs.

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt gammel nå. Den får heller ikke Android 6.0

Ikke værdt mer i mine øyne :p

1 år er da ikke så gammelt. Er jo en solid telefon med mindre man er absolutt spechore deluxe.  Men slik er det vel i android verdenen dessverre. Trist at Samsung er så ubrukelige på software da, det er jeg enig i. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kjipern. Da gidder jeg ikke å ta turen innom.

Vurderer å kjøpe to stk telefoner til poden. Usikker på om jeg skal kjøpe Lumia eller Android. Android har billige telefoner og stort utvalg spill.

Noen tips til telefoner som kan kjøre diverse spill etc?

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

noen prisindikasjoner?

Telefoner jeg syns gir bra pris/ytelse forhold:

Huawei Honor 6/Honor 7 (ca 2600/3500,-)

Motorola moto X play (ca 3300,-)

LG G flex 2 - toppspeccet telefon til ca 3600,- per i dag.

men dette er kanskje noe over budsjettet du ser for deg?

Jeg syns en telefon i dag bør ha 2Gb RAM og 16Gb ROM eller mer - ihvertfall hvis det er snakk om android. apple/windows telefoner klarer seg overraskende bra på mindre minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...