Christoffero89 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Oj det var raskt. Hvordan vet man om den er sendt? . Ringte lefdal. Min sendes ikke før i morgen:( Si ifra hvordan den er og om den har lag Endret 3. august 2015 av Christoffero89 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Min lg flex 2 er på vei. Får den forhåpentligvis i morgen. Lenke til kommentar
GrandePaco Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Sitter praktisk talt å spammar CMD+R på posten si sporingsside no. Gledar meg til Flexen kjem. Ankomst idag. WIHU! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Si ifra hva du syns om den. Min kommer ikke før torsdag da de sende den i dag... Lenke til kommentar
GrandePaco Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Sitter å tastar på Flexen no, etter to dagars bruk. Må seie eg elskar mobilen. Har kanskje ikkje det beste sammenligningsgrunnlaget då eg siste4 åra har brukt 4s, men så langt er den fantastisk. Første timen måtte dedikerast til automatiske downloads av OS, men trur det er grepa LG har tatt for å få bukt på problema mobilen har hatt! Synast alt går silky-smooth, pg har testa den på mange områder, som video, podcast, trening osv, og har ikkje vorte skuffa. Alt fungerar som eg forventar, rett og slett. Sjølvsagt tidlig i levetida, men likevel. Tlf blir litt varm, og batteriet er average, men ingenting som er til stort bry. Elskar telefonen. Double tap to unlock fortjener å vinne Nobels Fredspris eller noko. 1 Lenke til kommentar
GrandePaco Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Kamera virkar veldig bra det lille eg har prøvd også. Som sagt litt lite samanlikningsgrunnlag for min del, men nektar å tru Føex 2 for 2800 er noko anna en latterlig mykje mobil for pengane 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Er veldig fornøyd med min også. Veldig mye for pengene. Merker ikke noe til lag og batterier er ok. Men har litt p utsette på skjermen. Ved grå bakgrunn er det gul piss flekk og fargetoner på hvit er noe ujevn men godt nokk. Skulle og ønske skjermen kunne gå noe mørkere. Den er veldig lys ved laveste lysstyrke Til 2800 er det veldig god mobil:) Endret 7. august 2015 av Christoffero89 1 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hadde en gul "pissflekk" på min s2, måtte bytte skjerm Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 LG G4 32gb Til 4200,- i helga. http://www.lefdal.com/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/LGH815GY/lg-g4-32gb-smarttelefon-gra Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 jeg kjøpte faktisk selv lg g flex 2 for 2 uker siden på lefdal men tror jeg selger den og kjøper g4 isteden:) kjipt det ikke var lær som var så billig men kan bestille baksiden på ebay uanset:) kan man bruke angreretten når telefonen fra lefdal når jeg har BRUKT den i 2 uker? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 (endret) jeg kjøpte faktisk selv lg g flex 2 for 2 uker siden på lefdal men tror jeg selger den og kjøper g4 isteden:) kjipt det ikke var lær som var så billig men kan bestille baksiden på ebay uanset:) kan man bruke angreretten når telefonen fra lefdal når jeg har BRUKT den i 2 uker? Nei, Lefdal og Elkjøp har ikke angrerett på mobiltelefoner. Edit: Var litt kjapp her, du tenker selvfølgelig på 14-dagers angrerett. Det er 14 dager fra kjøpsdato, så hvis det er lenger enn 14 dager siden du bestilte, så er vel svaret nei. Gjelder vel kanskje fra du mottar varen, det er jeg litt usikker på. Endret 14. august 2015 av Klatt3n Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 tror jeg heller selger g flex 2 da jeg lett får samme prisen (2800) eller mer for den:) g4 ble bestilt. vanvittig god pris Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 jeg kjøpte faktisk selv lg g flex 2 for 2 uker siden på lefdal men tror jeg selger den og kjøper g4 isteden:) kjipt det ikke var lær som var så billig men kan bestille baksiden på ebay uanset:) kan man bruke angreretten når telefonen fra lefdal når jeg har BRUKT den i 2 uker? Nei, Lefdal og Elkjøp har ikke angrerett på mobiltelefoner. Edit: Var litt kjapp her, du tenker selvfølgelig på 14-dagers angrerett. Det er 14 dager fra kjøpsdato, så hvis det er lenger enn 14 dager siden du bestilte, så er vel svaret nei. Gjelder vel kanskje fra du mottar varen, det er jeg litt usikker på. 14 dager returrett gjelder fra du mottar varen, mener jeg veldig sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Trodde ikke angreretten gjalt om den var tatt i peronlig bruk? Jeg har selv forsøkt dette med Komplett.no med en pc, og da fikk jeg ikke returnere. Fint om noen kan bekrefte om det at det ikke ligger vesentlige begrensinger i bruk av angrerett på pc og mobil! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Angreretten gjelder ikke om jeg har tatt telefonen i bruk som min egen og det har jeg. Kjøpte lg flex 2 for 2800 og billigste nettbutikk selger den for 3999 Så er lett å selge den til 3k Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Trodde ikke angreretten gjalt om den var tatt i peronlig bruk? Jeg har selv forsøkt dette med Komplett.no med en pc, og da fikk jeg ikke returnere. Fint om noen kan bekrefte om det at det ikke ligger vesentlige begrensinger i bruk av angrerett på pc og mobil! http://m.dinside.no/919516/angrerett-er-proverett Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Angreretten gjelder ikke om jeg har tatt telefonen i bruk som min egen og det har jeg. Kjøpte lg flex 2 for 2800 og billigste nettbutikk selger den for 3999 Så er lett å selge den til 3k http://m.dinside.no/919516/angrerett-er-proverett Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Syns NetOnNet har en fin pris på Galaxy A7: 2990kr er faktisk billigere enn lillebror A5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Lefdal har iPhone 5C 8GB til 2795. Nettsidene er ikke oppdatert, min lokale lefdal hadde flere farger inne (fikk inn i dag), men på nettsidene kommer det ikke opp at de har. Dette er en telefon som er egnet for "enkle" brukere, 8 GB lagring blir fort for lite for de fleste. Kanskje en grei fjortis-telefon for de som absolutt skal ha iPhone, men som ikke vil bla opp for enn 5S eller en 6'er. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Happy Hours på elkjop.no i kveld, frem til midnatt / så lenge lageret rekker (vil jeg tro..) Samsung S6 32GB til 4995,- LG G4 32GB (plastdeksel) til 3995,- Edit: Selger også original ladeplate til S6 for 149,- Endret 25. august 2015 av Klatt3n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå