Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å tastar på Flexen no, etter to dagars bruk. Må seie eg elskar mobilen. Har kanskje ikkje det beste sammenligningsgrunnlaget då eg siste4 åra har brukt 4s, men så langt er den fantastisk. Første timen måtte dedikerast til automatiske downloads av OS, men trur det er grepa LG har tatt for å få bukt på problema mobilen har hatt!

 

Synast alt går silky-smooth, pg har testa den på mange områder, som video, podcast, trening osv, og har ikkje vorte skuffa. Alt fungerar som eg forventar, rett og slett. Sjølvsagt tidlig i levetida, men likevel.

 

Tlf blir litt varm, og batteriet er average, men ingenting som er til stort bry.

 

Elskar telefonen. Double tap to unlock fortjener å vinne Nobels Fredspris eller noko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med min også. Veldig mye for pengene. Merker ikke noe til lag og batterier er ok.

 

Men har litt p utsette på skjermen. Ved grå bakgrunn er det gul piss flekk og fargetoner på hvit er noe ujevn men godt nokk. Skulle og ønske skjermen kunne gå noe mørkere. Den er veldig lys ved laveste lysstyrke

 

Til 2800 er det veldig god mobil:)

Endret av Christoffero89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg kjøpte faktisk selv lg g flex 2 for 2 uker siden på lefdal men tror jeg selger den og kjøper g4 isteden:)     kjipt det ikke var lær som var så billig men kan bestille baksiden på ebay uanset:)

 

kan man bruke angreretten når telefonen fra lefdal når jeg har BRUKT den i 2 uker?

 

Nei, Lefdal og Elkjøp har ikke angrerett på mobiltelefoner. 

 

Edit: Var litt kjapp her, du tenker selvfølgelig på 14-dagers angrerett. Det er 14 dager fra kjøpsdato, så hvis det er lenger enn 14 dager siden du bestilte, så er vel svaret nei. Gjelder vel kanskje fra du mottar varen, det er jeg litt usikker på.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

 

 

jeg kjøpte faktisk selv lg g flex 2 for 2 uker siden på lefdal men tror jeg selger den og kjøper g4 isteden:) kjipt det ikke var lær som var så billig men kan bestille baksiden på ebay uanset:)

 

kan man bruke angreretten når telefonen fra lefdal når jeg har BRUKT den i 2 uker?

Nei, Lefdal og Elkjøp har ikke angrerett på mobiltelefoner.

 

Edit: Var litt kjapp her, du tenker selvfølgelig på 14-dagers angrerett. Det er 14 dager fra kjøpsdato, så hvis det er lenger enn 14 dager siden du bestilte, så er vel svaret nei. Gjelder vel kanskje fra du mottar varen, det er jeg litt usikker på.

14 dager returrett gjelder fra du mottar varen, mener jeg veldig sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Trodde ikke angreretten gjalt om den var tatt i peronlig bruk?

Jeg har selv forsøkt dette med Komplett.no med en pc, og da fikk jeg ikke returnere.

 

Fint om noen kan bekrefte om det at det ikke ligger vesentlige begrensinger i bruk av angrerett på pc og mobil!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Lefdal har iPhone 5C 8GB til 2795. Nettsidene er ikke oppdatert, min lokale lefdal hadde flere farger inne (fikk inn i dag), men på nettsidene kommer det ikke opp at de har.

 

Dette er en telefon som er egnet for "enkle" brukere, 8 GB lagring blir fort for lite for de fleste. Kanskje en grei fjortis-telefon for de som absolutt skal ha iPhone, men som ikke vil bla opp for enn 5S eller en 6'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...