Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Lumia 930 er kun mulig å kjøpe i svart eller hvit. Det går ikke an å bestille den grønne eller den oransje. Selv om disse også er på nettlager.

 

Jeg skulle hatt en grønn...

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Lumia 930 er kun mulig å kjøpe i svart eller hvit. Det går ikke an å bestille den grønne eller den oransje. Selv om disse også er på nettlager.

 

Jeg skulle hatt en grønn...

 

Grønn og oransje. Ikke så vanskelig å bytte cover heller om du f.eks. vil ha den svarte med grønn eller oransje cover.

 

Greit nok, men hvor får man tak i sånt? Og hvor mye koster det? Er det da blitt like dyrt som å kjøpe den til ikke-tilbudspris?

 

Og greit at du fant grønn og oransj i butikken der, men prøv å bestille dem! Det går ikke!

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Greit nok, men hvor får man tak i sånt? Og hvor mye koster det? Er det da blitt like dyrt som å kjøpe den til ikke-tilbudspris?

Og greit at du fant grønn og oransj i butikken der, men prøv å bestille dem! Det går ikke!

 

Rare greier, men nå er den vel ikke en del av helgetilbudet (?)... så er jo mulig du kan kontakte dem i morgen og få den til samme pris.

Dekselet koster kr 100-200 på eBay om du flytter over NFC modul++ fra det originale. Presisere at jeg ikke har gjort det (har en grønn og fornøyd med det), men ser ut som det ikke var noe stort problem fra den tråden.

Lenke til kommentar

Lumia 930 er kun mulig å kjøpe i svart eller hvit. Det går ikke an å bestille den grønne eller den oransje. Selv om disse også er på nettlager.

 

Jeg skulle hatt en grønn...

Tror tilbudet gjelder kun i morgen onsdag, happy hours greier...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Synes faktisk Windows Phone er helt ok jeg. Mangler mye apper, men det er et veldig smooth og brukervennlig system. Og du får ikke mange gode mobiltelefoner til 2.195,-.

 

I alle fall ikke mange som kan måle seg med Lumia 930.

Lenke til kommentar

Helt enig. Mye apper mangler, men kameraet er nesten verd prisen alene. Vasker gulvet med alt annet jeg har prøvd av kameraer. Utrolig skarpt og detaljert.

 

En ting jeg merket med på 930 var dog at jeg synes skjerm og tekst ble mer utydelig enn på andre telefoner mens man scroller. Leste jeg på VG måtte jeg stoppe bildet helt for å lese teksten på en god måte. Merkbart dårligere lesbarhet enn iPhone 5s f.eks.

Endret av jakja83
Lenke til kommentar

Hadde utvalget apps til Windows Phone vært på høyde med iOS og Android hadde jeg viet dagene mine til å overbevise andre om å slenge seg på. Windows Phone grensesnittet og brukervennligheten er utmerket. Jeg elsker det. Men har nå selv akkurat byttet ut 930 med en Z3, da jeg måtte endre beite til Android.

 

Men for under 2500,- (3000,-) kan jeg vel egentlig ikke komme med noen bedre telefon (i mine øyne) enn 930. Opplever å stadig vekk ha mye sterkere dekning enn andre rundt meg, uansett abonnement. Kameraet er MEGET godt. Eneste jeg selv mener er på høyde med dette er L1020.

 

Jeg legger min 930 i skuffen frem til høsten for å da teste ut W10 for mobile. :)

Endret av Pj0ter
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Har prøvd lumia 930 og den gikk fort i retur. WP er greit nok, men sålenge man ikke får en eneste google app på den så funker det ikke til min bruk.

 

Fikk meg en Z2 til 2200kr på lefdal en tid tilbake. Det kaller jeg godt kjøp, om man klarer å leve med kameraet da.

 

Det klarer ikke jeg. Sony har resirkulert det samme kameraet i snart 2 år og bare byttet minimalt på specs fra Z1 til Z3. Sier ikke at det er en dårlig telefon for det er det ikke, men de kunne gjerne kommet med noe nytt.

 

Jeg er veldig glad i å ta bilder og video, så jeg vurderer ikke Sony. Håper de kan komme med en oppgradering av kameraet på Z4.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Kjøpte selv Z2 til 2222 på lefdal.com før jul. Kom fra iPhone 5S, og den største skuffelsen er kamera (som skulle være så bra?). I forhold til prisen jeg betalte er jeg fornøyd med Z2, stabil og rask (og vanntett), men gleden med å ta bilder er helt borte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Egentlig svakt at de ikke kunne forbedre kameraet litt, når de først skulle lage en telefon med såpass bra spesifikasjoner. For det er mye å like ved Z2, og som dere sier, det var billig med 2.222 kr for en sånn!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...