sfRoyal Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 har en Hyundai ImageQuest Q910, ca 1 år gammel eller noe sånn helt tilfeldig en gang i blant begynner den å pipe, og pipingen slår seg bare av hvis jeg skrur av skjermen i noen sekunder. alle kabler sitter skikkelig i osv, hva kan feilen være? kan det fikses? :-? Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hadde samme problemet med skjermen min, som er ca 4 år gammel. Det er en spole inni skjermen hvor kjernen har løsnet. Du akn åpne skjermen og lakere spolen, da slutter det. Lyden kommer av mekanisk vibrasjon. Det enkleste er å sette opp opdateringsfrekvensen din. Det gjorde jeg, da slutta det. Har den på 75 Hz. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 min er på 85, som er maks for 1280x1024 på denne skjermen... Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Lettere å gi skjermen et dunk hehe. En skjerm varer ikke evig uansett, kjøp ny når du finner en som passer dine bruksområder. Lakkere spolene kan holde en stund hvis du er heldig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 du har vel garanti du kan bruke... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Lettere å gi skjermen et dunk hehe. En skjerm varer ikke evig uansett, kjøp ny når du finner en som passer dine bruksområder. Lakkere spolene kan holde en stund hvis du er heldig. jada, saken er at skjermen koster 2000 spenn, og hvis jeg klarer å spare de pengene er det kjempefint Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du har sikkert garanti på skjermen. Hvis den er kjøpt i en butikk, og ikke rett fra fabrikk har du krav på 2 års garanti. Hvis den er kjøpt rett fra en fabrikk, så har man 1 års garanti Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hyundai Garantitid: 3 år fra fakturadato. Garantiansvarlig i Norge: Infocare ASA Garantitype: Reparasjon, skjermen sendes til Infocare for reparasjon. Bruk Infocare's Feilmeldingsportal på : http://www.infocare.no Kontakt: Telefon: 38 06 60 60 Telefaks: 38 06 60 61 skjermen er ikke året engang, ble kjøpt i februar (fant fakturaen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå