IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg var med på "Freedvd" konkurransen fra 1985 en stund, men orket ikke være med på det lengre. Nå mottar jeg Quiz en gang i blandt som jeg ikke har meldt meg på og ikke står det info om hvordan det stoppes. Kjipt å bli belastet 5,- pr gang du får en quiz du ikke vil eller skal være med på. Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Dette lurer jeg også på. JÆVLIG irriterende . koster det virkelig 5 kroner hver gang?????? man vinner aldri uansett!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hvis du sendte quiz til 1985 elns, er det vel bare å sende quiz stop (t) da? eller hva? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmm ser ikke ut som "quiz stop" og sende til 1985 hjalp, ingenting skjedde. Kosta meg vel enda en femmer hehe...Forbanna crap Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Fant ut at for å stoppe QUIZ må du sende "fjern quiz" til 1985 Selv om det er enkle spørsmål (ihvertfall når du har internett) så er det liten sjanse til å vinne no. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kosta meg vel enda en femmer ...sorry... ... Lenke til kommentar
geron Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 1985 er cellus. Gå inn på deres side www.cellus.no Se om du får tak i et kontaktnummer. Deretter spør de. good luck! Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Kosta meg vel enda en femmer ...sorry... ... Slapp av da Var ikke sånn ment hehe - Du var veldig nær løsningen og det er jeg godt fornøyd med, endelig slipper jeg flere "quizer" aaah Takk! Og Takk Til deg Izex, du finner jo ut litt av hvert, good job! Lenke til kommentar
sverreertøff Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg takker jeg også . Det var noe drit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå