Arodem Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Through the Woods bruker norrønn mytologi og norsk eventyrkultur til å skremme deg.Nytt norsk skrekkspill skal gjøre skogen skummel igjen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Synes det ser veldig lovende ut. Ble litt satt ut på slutten når det viste seg hvem fortelleren var. Skal uten tvil følge med på dette fremover. Endret 19. mars 2014 av LarZen 2 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 pinlig..... Hvordan er det pinlig? 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Klarer ikke helt å bli enig med meg selv hvorvidt det er ufattelig tragisk eller veldig sjarmerende at de bruker en som snakker engelsk med såpass markert norsk intonasjon... Lenke til kommentar
Matriac_ Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Tan28: Hei, Det er jeg som er Anders som ble intervjuet i artikkelen. Du får nesten bestemme selv akkurat hva du synes. Men jeg kan ihvertfall si at det var et bevisst valg fra vår side, og vi ba skuespilleren om å bruke litt god "norwenglish" ettersom det er snakk om en norsk historie. 3 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Klarer ikke helt å bli enig med meg selv hvorvidt det er ufattelig tragisk eller veldig sjarmerende at de bruker en som snakker engelsk med såpass markert norsk intonasjon... Det er med vilje at de har det. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Er det også derfor dere gjør det norske idiomet Gamle-Erik om til Old Eric? Jeg tror nemlig at den korrekte engelske frasen vil være noe ala Old Scratchy. Men uansett hang jeg meg ikke opp i uttalen. Jeg er mer spent på hvordan spillet vil være spillbart. Traileren var vel bare plukket sammen for moro skyld ved siden av alt annet arbeid slik at dere like godt kunne ha noe med på en messe, eller+ Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Norwenglishen er upåklagelig Dette skal spilles av flere enn nordmenn, da er det viktig å "spille på stereotyper". Gleder meg over at flere og flere Norske spill kommer. Mye spennende som kan komme ut av dette! Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Tan28: Hei, Det er jeg som er Anders som ble intervjuet i artikkelen. Du får nesten bestemme selv akkurat hva du synes. Men jeg kan ihvertfall si at det var et bevisst valg fra vår side, og vi ba skuespilleren om å bruke litt god "norwenglish" ettersom det er snakk om en norsk historie. Hei Anders, og takk for svar! Det stiller seg definitivt i et annet lys, all den tid dere har tatt et bevisst valg rundt dette! Lykke til videre, følger spent med Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Er det også derfor dere gjør det norske idiomet Gamle-Erik om til Old Eric? Jeg tror nemlig at den korrekte engelske frasen vil være noe ala Old Scratchy. Men uansett hang jeg meg ikke opp i uttalen. Jeg er mer spent på hvordan spillet vil være spillbart. Traileren var vel bare plukket sammen for moro skyld ved siden av alt annet arbeid slik at dere like godt kunne ha noe med på en messe, eller+ Tror det er "Old Scratch", en annen variant er også "Old Nick". 1 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Håper dette blir suksess gutter. Villmark klarte det på lerettet. Lenke til kommentar
Matriac_ Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Er det også derfor dere gjør det norske idiomet Gamle-Erik om til Old Eric? Jeg tror nemlig at den korrekte engelske frasen vil være noe ala Old Scratchy. Men uansett hang jeg meg ikke opp i uttalen. Jeg er mer spent på hvordan spillet vil være spillbart. Traileren var vel bare plukket sammen for moro skyld ved siden av alt annet arbeid slik at dere like godt kunne ha noe med på en messe, eller+ Hei igjen, Beklager sent svar, vært en hektisk uke på GDC! Sikkert ingen som fortsatt leser her, men jeg kan svare likevel! Vi har vurdert å bruke som Molotovcocktail nevner både Old Scratch og Old Nick, men vi bestemte oss for å gå for Old Erik ettersom vi ønsker å beholde så mye som mulig av det norske. Dette var som nevnt i intervjuet en teaser vi laget for å ha med til GDC ja, og etterom vi fikk så mye god tilbakemelding på den så bestemte vi oss for å legge den ut og annonsere prosjektet ordentlig. Og vi er kjempeglade for all tilbakemeldingen vi har fått så langt! Vi håper å kunne vise dere litt av gameplayet og mer i den kommende tiden! Takk igjen for all feedback! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ja dette må jo følges med på videre! Lykke til med utviklingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå