Gå til innhold

[Løst] "PEX" krasjer hvis en bruker logger ut etter at gruppen han er i endres

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har forsøk å lete over alt på nettet, og har også spurt på PEX's eget forum, men tenkte at kanskje noen smartinger her kan hjelpe meg med dette rare problemet!

Til orientering:
Serveren kjører craftbukkit 1.7.2 (R0.2) og nyeste versjon av PermissionsEX (datert: Sep 29, 2013).

Jeg gir en spilleren tilgang til gruppen "vip" for 60 sekunder ved å bruke koden '/pex user <id> group add vip "" 60 '. Etter 60 sekunder er spilleren fortsatt VIP, men jeg har lest at du må logge ut og inn igjen for at det den midlertidige gruppen skal fjernes. Når spilleren logger ut av serveren (etter at tiden har gått ut) henger serveren seg, slik at alle som er på den blir kastet ut og det blir umulig å logge seg inn igjen for alle spillere. Serveren må restartes før noen kan logge inn. Etter server restart har den spilleren som hadde begrenset tid i VIP-gruppen fått VIP status for bestandig.
Slik ser permissions.yml fila ut før og etter server restart:

Før:

users:
Player:
group:
- vip
options:
group-vip-until: '1395190986'

Etter:

Player:
group:
- vip
options: {}

Hvis spilleren er offline når den midlertidige tilgangen har gått ut fjernes gruppen fra spilleren og serveren fungerer fint både før og etter at spilleren har logget på. Hvis spilleren er pålogget når tiden går ut også logger av, henger alt seg.

Kan dette være et problem med PEX, eller kan det være andre ting som forårsaker dette? Fins det bedre alternativer for permissions en PEX?

Er det noen som vet hva som er galt og hvordan jeg kan fikse dette problemet?
Takk for hjelpen!
[edit]
Det funket pluttselig!
Endret av MartyRot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...