Tvillingsjel Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Derfor jeg kommenterte det med kjemi. Man kan ha kjemi uten å kjenne hverandre Uten kjemi og følelser? Neeeei Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Derfor jeg kommenterte det med kjemi. Man kan ha kjemi uten å kjenne hverandre Uten kjemi og følelser? Neeeei Jeg liker best kvinner som sier JA 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Få gjort det så fort du drar inn den peneste dama på festen. 1 Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Få gjort det så fort du drar inn den peneste dama på festen. Den kan jeg tenke meg. haha, Men uansett ``den rette`` var kanskje feil formulert det jeg egentlig mente er liksom en jente man har følelser for. takk for svar og sånt blir akkurat ikke presset ,men det er bare den der '' Jeg pulte dama i går åh så deilig'' det får meg til å tenke om jeg bare liksom skal få det gjort med den peneste dama på festen eller bare vente litt till på en jeg faktisk har følelser for. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Derfor jeg kommenterte det med kjemi. Man kan ha kjemi uten å kjenne hverandre Uten kjemi og følelser? Neeeei Jeg liker best kvinner som sier JA Kan ikke si ja til noen man ikke er tiltrukket av, ikke har kjemi med og ikke har følelser for. Jeg er i et forhold da, men er et ja-menneske Endret 19. mars 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hva med å bare gjøre det enkelt? Pul når du møter noen og begge har lyst. Ikke fordi "du har vært jomfru lenge nok" eller "alle andre har pult" eller la være fordi "du venter på den rette" eller "som ett ledd i min plan til verdensherredømme" 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå