Morgens Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 En kompis skal tynes litt - jeg trenger noe som virkelig stinker. På "Ikke gjør dette hjemme" på NRK hadde de noen hermetikkbokser med svensk navn tror jeg som stinket bra, men jeg husker ikke. Enten at jeg kan sette dette i garasjen hans, eller i kjelleren slik kanskje må lufte huset i 3 døgn. Kanskje sette det mens han er på påskeferie... Noen forslag til vonde lukter? PS: Han tåler dette, når jeg ble gift sådde han karse i teppet på det ene soverommet. Det vokste bra mens vi var på bryllupsreise... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg hadde en kamerat som skulle lage til seg noe reveåte. Det var noe kjøtt som var ubrukelig på en hjort som han skjøt. Dette kjøttet lot han ligge under en balje i et halvt år for å godgjøre seg. Det er det verste jeg noensinne har luktet. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Surströmming? Blink, det var det. Har du erfaringer med lukten? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Dropp å dusje i èn uke - så gnir du tissen din i ansiktet hans mens han sover. Endret 19. mars 2014 av Dysfuncti 3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 gammelt rekeskall vet jeg lukter grusomt. Skallrester etter store kreps lukter enda verre, lar du dette stå på spisebordet over natta føler du at du må lufte hele etasjen maten har vært i. 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Surströmming? Blink, det var det. Har du erfaringer med lukten? Surströmming Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Surströmming er et masseødeleggelsesvåpen som noen er gale nok til og spise det finnes mye som lukter vondt, men min opplevelse var forferdelig. Det var et hus her i området hvor jeg bor som var totalskadd i brann selvom halve huset sto igjen, over et halvt år etter med en utrolig varm og finn sommer gikk vi inn i det som var igjen av huset og kammeraten min åpnet kjøleskapet og en blå/grønn aktig damp datt ut av skapet og kammeraten min datt rett i bakken som en tømmerstokk, bærte han ut av huset og fikk spydd littegrann begge to. Det er noe jeg ikke engang unner min værste fiende Endret 19. mars 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Kreps/rekeskall gjemt i gardinstenger eller andre steder. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Surströmming skal åpnes under vann pga lukten. Tror det vil gjøre susen. Eller så kan du alltids blande litt melk, kjøttdeig og rekeskall, hvis du har innetemperatur. Bør lukte ganske heftig etter en påskeferie.. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Surströmming skal åpnes under vann pga lukten. Feil, det er på grunn av trykket. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Surströmming skal åpnes under vann pga lukten. Feil, det er på grunn av trykket. ...og hvorfor er trykket en bekymring? Fordi man kan få lukten på seg. 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Det og, men mest fordi det spruter. Surströmming Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Svinekjøttdeig This. Svinekjøtt er et rent helvete når det begynner å råtne. Faktisk så ille at tårene begynte å renne av seg selv. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 This. Svinekjøtt er et rent helvete når det begynner å råtne. Faktisk så ille at tårene begynte å renne av seg selv. Ja, holder sikkert med en pakke, så fyller man litt vann eller melk i bunnen så det dekker halve kjøttdeigen. Fant en artig surstrømmingfilm her forresten Man får til og med sett hvordan det er med trykket http://www.youtube.com/watch?v=m-wQhSuf6mM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå