0rken Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg jeg har en Windows 8 laptop så har jeg 2stk Windows 7 maskiner som jeg har alt mulig på.. jeg vet hvordan jeg deler med de 2 win 7 maskinene. jeg har prøvd å koble meg til hjemmenettverket men ikke noe som fungerer. noen andre som har vært borti det samme? -Ketil Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hvordan prøver du å nå filene? \\maskinnavn\share ? Lenke til kommentar
0rken Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 takk for svar. Jeg har prøvd å koble opp hjemme gruppe og med samme passord, så prøver jeg og finne datamaskinene på Nettverk i kontrollpanel Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Dersom maskinen som deler ut er i samme nettverk kan du nå filene med metoden jeg nevnte først. Run -> \\serverendin\navnpåshare evt \\serverendin.homegroup\navnpåshare Lenke til kommentar
0rken Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 så eks vist jeg skal finne den stasjonære datamaskinen så bruker jeg \\serverendin\ketil-pc ? eller misforstår jeg? :s Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvis du har en maskin som heter ketil-pc bruker du \\kjetilpc\filmer (hvis den delte mappen/disken heter filmer) Lenke til kommentar
0rken Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 allright =) takk for det -ketil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå