Gå til innhold

Prisen på frakt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du egentlig med at du "har fått en pakke tilsendt som står fast på butikken i nabobygda"? Skulle den ikke vært der, eller er det nærmeste post i butikk? Eller...?

Pakken er fra Cubus, som bruker Postnord til å frakte pakker, men nærbutikken her tar tydeligvis kun imot post fra Posten, som da etter hva jeg har forstått konkurrerer med Postnord. Derfor tenkte jeg å ringe til butikken hvor pakken befinner seg og be de sende pakken hit med Posten, men jeg vil helst vite pris osv før jeg ringer, i og med at jeg ikke har allverden med penger og det ville være litt pinlig å få oppgitt en fraktpris jeg ikke engang har råd til å betale :S

Lenke til kommentar

Da står vel ikke pakken fast, den venter på at du skal hente den... Hvis den skal videresendes med posten, så må du bruke prislista som det ble lenket til tidligere. Men spørsmålet er om den butikken gjør det. Og om de eventuelt tar betalt for den jobben. Og hvordan skal du betale portoen de må legge ut? Sendes pakka som oppkrav for å dekke porto blir det enda dyrere.

Hva med å få noen andre som skal den veien til å hente den? Postnord tilbyr hjemkjøring, men aner ikke om betingelser og hvor de gjør det.

Du skulle kanskje sjekket leveringsmåte før du bestilte varer...?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...