Eirik554 Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Hei Har et GeForve 770 GTX kort hvor jeg nettop installerte den nye drivern som kom ut for en uke siden eller noe. Før har jeg alltid bencha et spill til ca 194 FPS, med den nye driveren får jeg bare 107. Og andre spill virker også å kjøre dårligere. Hva har gått galt? Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Rullet tilbake til den gamle driveren. God FPS igjen, men mista ShadowPlay muligheten som jeg så frem til å bruke Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hei Har et GeForve 770 GTX kort hvor jeg nettop installerte den nye drivern som kom ut for en uke siden eller noe. Før har jeg alltid bencha et spill til ca 194 FPS, med den nye driveren får jeg bare 107. Og andre spill virker også å kjøre dårligere. Hva har gått galt? Hvilket spill? Her er en god del drivere du kan teste. Man kan også bruke Quadro drivere med moddet .inf. http://forums.guru3d.com/forumdisplay.php?f=21 Endret 18. mars 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 Hei Har et GeForve 770 GTX kort hvor jeg nettop installerte den nye drivern som kom ut for en uke siden eller noe. Før har jeg alltid bencha et spill til ca 194 FPS, med den nye driveren får jeg bare 107. Og andre spill virker også å kjøre dårligere. Hva har gått galt? Hvilket spill? Her er en god del drivere du kan teste. Man kan også bruke Quadro drivere med moddet .inf. http://forums.guru3d.com/forumdisplay.php?f=21 Bencher i Trackmania United Forever, bencha den like før jeg rullet tilbake nå. Den var nede i 84 eller noe da. Ny bench, 86... Så den virker litt ustabil med den driveren.. Testa også Skyrim og det var merkbart dårligere. Rullet tilbake til gammel driveren og bencher Trackmania til 195 igjen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2014 If it ain't broke, don't fix it Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Mulig den nye driveren har klusset til noe bildekvalitetsinnstillinger, huker du av boksen for å slette alt av tidligere innstillinger når du installerer ny driver? 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Mulig den nye driveren har klusset til noe bildekvalitetsinnstillinger, huker du av boksen for å slette alt av tidligere innstillinger når du installerer ny driver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå