Teenmom Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hei, har støtt på et lite problem etter installasjon av ny SSD. Installerte idag en ny SSD, samsung evo 840 250gb. Da min gamle Kingston V300 120gb, ble litt for liten. Selvfølgelig så skal jeg ha begge. Men ettersom Evo 840 er noen hakk raskere, valgte jeg å overføre OS etc over til den, via medfølgende programvare. Deretter formaterte jeg V300. Men som følge av dette har maskinen laget diskplass: "reservert av systemet" 350 mb. Kan denne slettes? Og har det isåfall noen hensikt, annet enn å frigjøre litt plass? Samtidig opplever jeg at maskinen virker til a boote litt saktere, primært fra jeg trykker på knappen, til maskina begynner å suse. Og dette var jo ikke hva jeg ønsket og oppnå da jeg byttet til en sterkere disk, om dette skyldes harddisken da? Dette er selvfølgelig bare små problemer, men skulle gjerne kunnet fikse dem. Setter stor pris på svar, på forhånd takk:) Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Nei , du kan ikke slette den. Isåfall vil du ikke klare å boote opp OS'et. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Du har kanskje hatt den partisjonen før også, uten å vite om det? Den er vanligvis usynlig. Men hvis overføringsmetoden har tildelt den en bokstav så blir den synlig i Utforsker. I Diskbehandling kan man velge å tildele bokstav, der velger du "Fjern". Lenke til kommentar
Teenmom Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Takk, for svar, fjernet bokstav. Og nå er den ute av syne:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå