LogiT3x Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har en bærbare pc som bråker når jeg gamer, men så blir den helt stille rett etter når jeg har avsluttet spill. Når jeg går inn i WoW så går viften helt bananas og med en gang når jeg går utav WoW, så blir den helt stille. Kan det vær at viften er øydelagd ? Pc-en er bare et år gammal, men alt kan no skje på den tiden. Noen som har noe tips på hva det kan være ? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Det er rett og slett pga du belaster pc`en, da blir den varmere som igjen tilsvarer mer kjøling trengs (Viftene begynner å øke RPM, som da øker lyd nivået) Håper dette forklarte det godt nok Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 som Christian sier, dette er ikke noe problem. dette er prosessoren som blir varm, og da økes hastigheten på viften, for å kjøle prosessoren ned ta det heilt med ro det er slik det fungerer Lenke til kommentar
mna Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 vill tro når han skriver pc er et år gammel at dette har kommet over tid. prøv å blåse\rengjøre maskin for støv å se om det blir bedre da. bruker å legge seg et lag mellom viften å kjøleribbene det kan bli en del skruing for å komme til.men det må nesten gjøres med jevne mellomrom. guide til å komme til kjøling finnes nesten garantert på youtube Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hei, og takker for alle svar Vet at prosessoren "skyter" seg opp og trenger mer kjøling, men virker heller som det du sier mna, at det evt trengs rensking av støv . Prøver det jeg Tråd: løst Endret 18. mars 2014 av Logitex 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå