Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Ta bilde av pcen inni og legg ut her :)

Du kan også legge ved screenshot av enhetsbehandling

Ta bilde av PC'n? Inni? Hvordan kan du se hvilken modell det er slik? Det må da være en enklere måte enn å åpne den? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ja, den nett siden til Packard Bell er noe av det verste jeg har sett. Men fant da hvilken PC du har, dog vet jeg ikke om du har de siste driverne til iMedia S2870.

Uansett kan du prøve å laste ned alle driverne du finner der, eventuelt last ned et program som vil finne ut hvilke drivere du trenger. Gå til Packard Bell support, i Gruppe, velg Stasjonær, deretter iMedia, og helt til høyre (du må scrolle litt ned i den menyen) velger du iMedia xx.U74 [u7H, U7U].

Velg så Windows 8 64-bit som operativ system. Du kan også klikke på linken "Må man vite hardwaren til systemet for å velge riktig drivere" Da vil du laste ned et program som, i teorien, skal finne ut hvilke drivere du trenger.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Ja ja, den nett siden til Packard Bell er noe av det verste jeg har sett. Men fant da hvilken PC du har, dog vet jeg ikke om du har de siste driverne til iMedia S2870.

Uansett kan du prøve å laste ned alle driverne du finner der, eventuelt last ned et program som vil finne ut hvilke drivere du trenger. Gå til Packard Bell support, i Gruppe, velg Stasjonær, deretter iMedia, og helt til høyre (du må scrolle litt ned i den menyen) velger du iMedia xx.U74 [u7H, U7U].

Velg så Windows 8 64-bit som operativ system. Du kan også klikke på linken "Må man vite hardwaren til systemet for å velge riktig drivere" Da vil du laste ned et program som, i teorien, skal finne ut hvilke drivere du trenger.

Takk! Og ja: horribel side.

Men det ser ut som jeg trenger en hel del drivere. Skal jeg installere alle disse?

post-334781-0-46798500-1395746563_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Prøvde du å laste ned det driver programmet via linken "Må man vite hardwaren til systemet for å velge riktig drivere"?

Litt vanskelig å si om du trenger de driverne da man ikke vet hvilke driver versjoner du har nå.

Hvor er den linken hen..?

Lenke til kommentar

Da må man bare vente og se om du fortsatt har problemer. Dog som jeg sa tidligere, virker som det er Nvidia driveren eller skjermkort som skaper problemer for deg.

Jepp. Vi får se.

Men jeg har på følelsen at det er maskinvaren, siden en 'clean install' ikke løste problemet. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...