Kurt Lekanger Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Sjekk på et kart hvor du har vært de siste månedene.Guide: Så mye vet Google om deg (Ekstra) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Som vi kan se av historien til en Reddit bruker her så er ikke dette nødvendigvis en dårlig ting: http://www.reddit.com/r/Android/comments/1t7hce/if_you_have_an_android_device_with_gps_you_can/ce5ci3o Men det er jo absolutt en fordel å vite at du faktisk etterlater deg spor. En ting er å ha tjenesten bevisst på, men en annen ting er å etterlate seg sport uvitende. Det kan gi et lite sjokk når det kommer frem. 5 Lenke til kommentar
Bento Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 amobil: Kan dere sjekke om brukere med fri bruk abonnement får lagret all samtaledata hos operatør? Det bør ikke være nødvendig av fakturahensyn. 2 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Har på posisjonering i android, men kommer ikke frem noen ting på denne loggen. hmm Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Har på posisjonering i android, men kommer ikke frem noen ting på denne loggen. hmm Du må også slå på den der "Bruk trådløse nettverk" for at det skal fungere. Brukar du kun GPS så er det ingen logging. 1 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Har på posisjonering i android, men kommer ikke frem noen ting på denne loggen. hmm Du må gå inn i "Innstillinger", "Posisjon" og under "Posisjonstjenester" velge "Gooogle Posisjonsrapportering". Inne på denne menyen som da heter "Google posisjonsinnstillinger" må du eksplisitt skru PÅ valget "Posisjonsrapportering" for hver enkelt enhet, samt at "Posisjonslogg" må være skrudd på. Endret 23. desember 2014 av MartinGM Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Sweet. Håper de får loon project up and running snart så jeg kan være på hele tiden. (Vel, bor i mexico. Internet er like bra på 3g og 4g som i norge, men hadde vært fantastisk med loon og google overvåkning for min deg) Storfornøyd med at google vet alt om meg. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Folk bør være oppmerksomme på at batteriet draines mye fortere med dette på. Jeg måtte lade telefonen min flere ganger daglig når jeg prøvde dette i våres. Nå lader jeg den knapt daglig (bruker den like mye). Har Xperia Z (1. gen). Syns selv det er en fiffig funksjon, men gidder ikke lade telefonen min mer enn jeg må! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg