L4r5 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Vennligst rediger førsteposten din til å ha et innhold så jeg slipper å stenge tråden. Endret 18. mars 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg tror den krigen kan kalles akkurat det man selv vil, men husker at USA mente de skulle nedover å demokratisere Irak og irakerne. Så, da kan man kanskje sammenligne det med vårt eget land og historie, hvor Harald Hårfagre kristnet landet vårt, med sverd og trusler. Vi fikk jo etter hvert ett fint land, men det gikk neppe bra med de som ikke var villig til å bli "kristnet" eller som i dette tilfellet, "demokratiserte" Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg tror den krigen kan kalles akkurat det man selv vil, men husker at USA mente de skulle nedover å demokratisere Irak og irakerne. Så, da kan man kanskje sammenligne det med vårt eget land og historie, hvor Harald Hårfagre kristnet landet vårt, med sverd og trusler. Vi fikk jo etter hvert ett fint land, men det gikk neppe bra med de som ikke var villig til å bli "kristnet" eller som i dette tilfellet, "demokratiserte" Harald Hårfagre var vell ikke påfallende kristen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Du vet jo at jeg er erkejøden, og jeg serverer gjerne min egen vri på historien bak vår kjære steinrøysa neri bakken .. Synes jeg at Harald passer bedre enn visse andre, så er det sånn, ferdig med den saken Harald var en slags kristen-buddhistisk kampmunk, og den typen munker klipper av seg hårstussen etter enlightenment .. Basta Endret 18. mars 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Du vet jo at jeg er erkejøden, og jeg serverer gjerne min egen vri på historien bak vår kjære steinrøysa neri bakken .. Synes jeg at Harald passer bedre enn visse andre, så er det sånn, ferdig med den saken Harald var en slags kristen-buddhistisk kampmunk, og den typen munker klipper av seg hårstussen etter enlightenment .. Basta Om vi sier kristen-buddhistisk kampmunk-ninja er jeg helt med Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Og siden trådstarter ikke viser vilje til å rette seg etter moderators henstilling på tross av åha vært innlogget stenges tråden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg