Ny i gamet Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei. Denne posten har muligens ingen ting i denne topic'en å gjøre, men fant liksom ingen andre plasser å poste den. Problemet er at usb-portene på maskinen min tydeligvis ikke fungerer, og i hvert fall ikke med mp3-spilleren min. Hvis jeg kobler den til i en av portene bak på maskinen, vil windows gå inn på den som portabel disk, men så snart jeg begynner å gjøre noe med en av filene, henger systemet seg. Kobler jeg den til foran, begynner systemet å hakke totalt; musa beveger seg såvidt, og alt går ultrasakte! Mp3-spilleren fungerte på den forrige maskinen, så den bør det ikke være noe galt med. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvilket hovedkort bruker du? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 du kan jo prøve å oppdatere driverne. Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 har akkurat samme problemet selv...vet ikke hva som er..har du usb 2.0? har ikke innstalert sp1 til xp forr å innstalere usb2.0... kan kanskje tenkes at dette er problemet..men siden jeg har warez xp så skal jeg nok ikke innstalere sp1 Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 men siden jeg har warez xp så skal jeg nok ikke innstalere sp1 ååå hvorfor ikke.....når du velger å bruke warez xp som du kaller det kan du vel like gjerne bruke SP1 også.....ser ingen grunn til å ikke bruke SP1 på ulovlig kopiert XP versjon. Kan aldri tenke meg at en ulovlig versjon har skylden i noen feil i XP. Det er jo kun nøkkelen som ikke er lov vel...instalasjonen er den samme. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Har abit nf7-s v2.0! Skal være usb 2.0, men som du sa kun med sp1-støtte. Har lastet ned sp1, men det utgjorde ingen forskjell. Lenke til kommentar
Mr. Horse Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg hadde samme problem selv med en Creative MuVo MP3-spiller på et Asus A7N8X hovedkort. Løsningen var å installere ny firmware i MP3-spilleren, fant den på Creative sine support-sider. Kanskje det samme kan fungere på din spiller? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 God ide! Prøver det jeg, så ser vi hva som skjer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Gå til enhetsbehandling og oppdater USB drivere manuelt, da skal de virke Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Forresten, hvordan oppdaterer jeg denne firmwaren? Lastet ned en pakke med diverse filer i, men ingenting sa hva jeg skulle gjøre! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvilke usb-drivere skal jeg da bruke? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Forresten, hvordan oppdaterer jeg denne firmwaren?Lastet ned en pakke med diverse filer i, men ingenting sa hva jeg skulle gjøre! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du bare oppdaterer drivere for maskinvaren i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Gjorde det, men ingen forskjell bak i hvert fall. Foran gjør det ikke at maskinen klikker i hvert fall... Men, hva med firmwaren? Lenke til kommentar
Mr. Horse Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvis det er Creative MuVo du har så er det linket til en read-me fil på supportsidene deres, den forteller hvordan du installerer ny firmware. Linken er som følger: http://www.nomadworld.com/downloads/firmwa..._106/Readme.txt Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Har ikke Creative Muvo, men jeg fant en veiledning litt lenger inn på produsentens hjemmesider, så nå fungerer det som bare det. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 men siden jeg har warez xp så skal jeg nok ikke innstalere sp1 ååå hvorfor ikke.....når du velger å bruke warez xp som du kaller det kan du vel like gjerne bruke SP1 også.....ser ingen grunn til å ikke bruke SP1 på ulovlig kopiert XP versjon. Kan aldri tenke meg at en ulovlig versjon har skylden i noen feil i XP. Det er jo kun nøkkelen som ikke er lov vel...instalasjonen er den samme. når jeg innstalerte HK i xp så kom det fram en melding om for i innstalere usb 2.0 så måtte jeg innstalere sp1...har hørt at cracken i xp forsvinner når jeg innstalerer sp1..har også en MuVo..skal prøve å finne nytt firmware..noen som har en link? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Retningslinjer: 6. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jaok...innstalerte ny firmware..alt virker nå perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå