Gå til innhold

Usb-port som tydeligvis ikke fungerer!

Ny i gamet

Anbefalte innlegg

Hei.

Denne posten har muligens ingen ting i denne topic'en å gjøre, men fant liksom ingen andre plasser å poste den. :)

Problemet er at usb-portene på maskinen min tydeligvis ikke fungerer, og i hvert fall ikke med mp3-spilleren min.

Hvis jeg kobler den til i en av portene bak på maskinen, vil windows gå inn på den som portabel disk, men så snart jeg begynner å gjøre noe med en av filene, henger systemet seg.

Kobler jeg den til foran, begynner systemet å hakke totalt; musa beveger seg såvidt, og alt går ultrasakte!

Mp3-spilleren fungerte på den forrige maskinen, så den bør det ikke være noe galt med.

Hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men siden jeg har warez xp så skal jeg nok ikke innstalere sp1 :p

ååå hvorfor ikke.....når du velger å bruke warez xp som du kaller det kan du vel like gjerne bruke SP1 også.....ser ingen grunn til å ikke bruke SP1 på ulovlig kopiert XP versjon. Kan aldri tenke meg at en ulovlig versjon har skylden i noen feil i XP. Det er jo kun nøkkelen som ikke er lov vel...instalasjonen er den samme.

Lenke til kommentar
men siden jeg har warez xp så skal jeg nok ikke innstalere sp1 :p

ååå hvorfor ikke.....når du velger å bruke warez xp som du kaller det kan du vel like gjerne bruke SP1 også.....ser ingen grunn til å ikke bruke SP1 på ulovlig kopiert XP versjon. Kan aldri tenke meg at en ulovlig versjon har skylden i noen feil i XP. Det er jo kun nøkkelen som ikke er lov vel...instalasjonen er den samme.

når jeg innstalerte HK i xp så kom det fram en melding om for i innstalere usb 2.0 så måtte jeg innstalere sp1...har hørt at cracken i xp forsvinner når jeg innstalerer sp1..har også en MuVo..skal prøve å finne nytt firmware..noen som har en link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...