nutini Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hei . Godt komponert gatefoto med fine linjer. Kler monokrom. Arvid. Lenke til kommentar
Krhof Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Hei tusen takk :-) litt glimt av vår og kveldssol Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 DAGENS BILDE: Barcode i Oslo har blitt et yndet mål for fotografer den siste tiden, og det er lett å se hvorfor. Det er spennende linjer og former hvor enn man snur seg, og inntrykket den nye bydelen gir er et mye mer urbant og moderne landskap enn Oslo forøvrig. Her viser Krhof et glimrende eksempel på nettopp det siste. Komposisjonen sitter som et skudd, og den lave solen bidrar med lange skygger som fremhever allerede lekre linjer. En skikkelse midt i bildet gir motivet i tillegg et friskt pust av liv. 1 Lenke til kommentar
Krhof Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 DAGENS BILDE: Barcode i Oslo har blitt et yndet mål for fotografer den siste tiden, og det er lett å se hvorfor. Det er spennende linjer og former hvor enn man snur seg, og inntrykket den nye bydelen gir er et mye mer urbant og moderne landskap enn Oslo forøvrig. Her viser Krhof et glimrende eksempel på nettopp det siste. Komposisjonen sitter som et skudd, og den lave solen bidrar med lange skygger som fremhever allerede lekre linjer. En skikkelse midt i bildet gir motivet i tillegg et friskt pust av liv. Tusen takk for super tilbakemelding og inspirerende informasjon om sted/bilde :-) det setter jeg stor pris på Mvh Kristin Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Bra bilde. Har tatt mange lignende selv, men ikke publisert de her på akam. Skjønner nå at jeg burde ha gjort det 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Morsomt å studere et motiv man selv har forsøkt seg på. Må si det tok seg ut i godvær. Selv hadde jeg den fuktige værtypen, men valgte også s/h konvertering. Vinkelen åpner for litt stilige linjer i din versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg