Gå til innhold

Xbox One kommer i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store)

 

AtW

Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... :roll:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Så Xbox One blir lansert omtrent når PS4 faktisk kommer på lager da altså..

 

Hva er egentlig ulempene med å kjøpe import Xbox One, jeg kan fortsatt spille spill kjøpt i Norge og har fortsatt alt av forbrukerrettigheter på kjøpet regner jeg med? (Kjøpt fra Elkjøp)

Lenke til kommentar

 

Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store)

 

AtW

Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... :roll:

 

 

Så bra.

 

AtW

Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon.

 

Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store)

 

AtW

Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... :roll:

 

 

Så bra.

 

AtW

Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon.

 

Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren?

 

AtW

 

 

Var snakk om at endringene måtte gjøres i driveren i Windows.

Lenke til kommentar

 

 

Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store)

 

AtW

Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... :roll:

 

 

Så bra.

 

AtW

Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon.

 

Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren?

 

AtW

 

 

Nei. Xbox 360 gamepad og Xbox One bruker forskjellige typer signaler, usikker på hva 360en bruker, men Xbox One bruker Wifi direct.

 

 

Edit: Og som Mala sier, det har kommet noen uoffisielle drivere, men det krever jo at man spiller med kabel.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

 

 

 

Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store)

 

AtW

Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... :roll:

 

 

Så bra.

 

AtW

Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon.

 

Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren?

 

AtW

 

 

Nei. Xbox 360 gamepad og Xbox One bruker forskjellige typer signaler, usikker på hva 360en bruker, men Xbox One bruker Wifi direct.

 

 

Edit: Og som Mala sier, det har kommet noen uoffisielle drivere, men det krever jo at man spiller med kabel.

 

 

Det kommer uansett med kontrolleren for PC i løpet av 2014, så frem til da klarer jeg meg fint med Xbox360 versjonen.

Lenke til kommentar

Hva var morro med PS4 kontrollen? Det jævla fittelyset Sony absolutt måtte jåle kontrollen med? Må jo være noe av de mest idiotiske de har gjort. Med litt decals så vekke man 13-åringen i meg da, faenskapet ble plutselig litt fett likevel :) Nå er jeg også litt spent på hvilke One spill du mener skal oppleves bedre, det kan neppe være multiplatform spillene ihvertfall. Selv "eksklusiver" som Titanfall kjører skuffende dårlig desverre. Og det er heller ikke noe som stopper deg for å skaffe den en Xbox One i Norge i morra f.eks.

 

Jeg har begge, så kan ihvertfall uttale meg relativt greit når det kommer til stykket. Men det er altså ikke noen tvil om hvilken konsoll som tutler og går mest her i heimen ;)

 

Kjør på!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det ikke i september Destiny kommer? I så fall passer det jo ganske godt, selv om tendensen til nå tyder på at jeg heller vil ha en PS4 for å få mest ut av det.

Destiny blir er nok Playstation hovedplattform, og reklamekampanjen kommer nok til å hagle rundt PS4 versjonen, i tillegg kommer det exclusive content, så det spillet vil nok aller mest sannsynlig selge en hel del mer til PS4 enn det gjør til One, men jeg tror det kommer til å selge bra til begge da, men tror ikke de velger September for at de skal gjøre noe utav det med Destiny.

Lenke til kommentar

Hva var morro med PS4 kontrollen? Det jævla fittelyset Sony absolutt måtte jåle kontrollen med? Må jo være noe av de mest idiotiske de har gjort. Med litt decals så vekke man 13-åringen i meg da, faenskapet ble plutselig litt fett likevel :) Nå er jeg også litt spent på hvilke One spill du mener skal oppleves bedre, det kan neppe være multiplatform spillene ihvertfall. Selv "eksklusiver" som Titanfall kjører skuffende dårlig desverre. Og det er heller ikke noe som stopper deg for å skaffe den en Xbox One i Norge i morra f.eks.

 

Jeg har begge, så kan ihvertfall uttale meg relativt greit når det kommer til stykket. Men det er altså ikke noen tvil om hvilken konsoll som tutler og går mest her i heimen ;)

 

Kjør på!

 

Jeg tenkte spesielt på Forza og Titanfall.

 

Med kontrollen tenkte jeg på at den hadde lyd også som var litt kult i 10 minutt. Jeg har forhåndsbestilt XBOX One for lenge siden (før PS4) så den dukker vel opp i september.

 

Sant skal sies at det ikke skal mye til før at XBOX One føles som en bedre konsoll. Har faktisk brukt XBOX 360 og PS3 mer enn PS4 siden jeg fikk den.

 

Man må selvsagt ha begge konsollene. Prisen på maskinen er jo i praksis peanut av hva spillene koster i løpet av 10 år til neste generasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Vel, da klarte jeg ikke vente lenger. X1 på vei i posten med Forza og 4 kontrollere. Nå er det bare å vente på Trials Fusion på Xbox Live, så er neste konsollgenerasjon komplett :-)

Lenke til kommentar

Vel, da klarte jeg ikke vente lenger. X1 på vei i posten med Forza og 4 kontrollere. Nå er det bare å vente på Trials Fusion på Xbox Live, så er neste konsollgenerasjon komplett :-)

 

Gled deg! Forza er veldig kult! Jeg vurderer å gå til skrittet å kjøpe ratt m/pedaler og et sete.... Men det å kjenne hvordan bilen reagerer ut til trigger knappene er veldig kult. Samt det ser jo helt sykt bra ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...