Ping7 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Helt utrolig at de er så sent ute. Kjenner at jeg ikke angret på at vi gikk for PS4 her i huset i denne omgang Lenke til kommentar
magb Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Kan man håpe på Halo lansering samtidig? 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store) AtW Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... 9 Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 I september har jeg kosa meg med ps4 i ca. 7 måneder. Skjønner ikke helt hva MS holder på med her altså. Men nå er det vel flere store el-kjeder som har importert selv, bla Lefdal har XBone til ca4200,- Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg er ingen ekspert, men det er vel neppe gunstig for MS sin del at de velger å være så sent ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Så Xbox One blir lansert omtrent når PS4 faktisk kommer på lager da altså.. Hva er egentlig ulempene med å kjøpe import Xbox One, jeg kan fortsatt spille spill kjøpt i Norge og har fortsatt alt av forbrukerrettigheter på kjøpet regner jeg med? (Kjøpt fra Elkjøp) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store) AtW Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... Så bra. AtW Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon. Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren? AtW Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store) AtW Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... Så bra. AtW Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon. Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren? AtW Var snakk om at endringene måtte gjøres i driveren i Windows. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Vet du hvorfor? Det gir jo ikke særlig mye mening at det ikke skal være driverkompatibelt, de samme knappene, de samme funksjonene, det er jo en ganske standard sak. AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Er kommet 3.parts drivere til One kontrollen. Mener jeg plukket det opp en eller annen plass. Endret 18. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store) AtW Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... Så bra. AtW Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon. Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren? AtW Nei. Xbox 360 gamepad og Xbox One bruker forskjellige typer signaler, usikker på hva 360en bruker, men Xbox One bruker Wifi direct. Edit: Og som Mala sier, det har kommet noen uoffisielle drivere, men det krever jo at man spiller med kabel. Endret 18. mars 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store) AtW Ja, vi har skjønt at du ikke liker konsoller nå... Så bra. AtW Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon. Er den ikke bakoverkompatibel med den gamle mottakeren? AtW Nei. Xbox 360 gamepad og Xbox One bruker forskjellige typer signaler, usikker på hva 360en bruker, men Xbox One bruker Wifi direct. Edit: Og som Mala sier, det har kommet noen uoffisielle drivere, men det krever jo at man spiller med kabel. Det kommer uansett med kontrolleren for PC i løpet av 2014, så frem til da klarer jeg meg fint med Xbox360 versjonen. Lenke til kommentar
ITRulesForever Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Gleder meg. Har hatt PS4 siden november. Har brukt den svært lite da den rett og slett ikke fenger. Det var gøy med kontrolleren i 10 minutt. (ville sikkert brukt den mer hvis det fantes noen spill til den som var verdt tiden min) (GTA, GT) Har tro på at XBOX one sine spill skal oppleves bedre. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Hva var morro med PS4 kontrollen? Det jævla fittelyset Sony absolutt måtte jåle kontrollen med? Må jo være noe av de mest idiotiske de har gjort. Med litt decals så vekke man 13-åringen i meg da, faenskapet ble plutselig litt fett likevel Nå er jeg også litt spent på hvilke One spill du mener skal oppleves bedre, det kan neppe være multiplatform spillene ihvertfall. Selv "eksklusiver" som Titanfall kjører skuffende dårlig desverre. Og det er heller ikke noe som stopper deg for å skaffe den en Xbox One i Norge i morra f.eks. Jeg har begge, så kan ihvertfall uttale meg relativt greit når det kommer til stykket. Men det er altså ikke noen tvil om hvilken konsoll som tutler og går mest her i heimen Kjør på! Endret 18. mars 2014 av Mala Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er det ikke i september Destiny kommer? I så fall passer det jo ganske godt, selv om tendensen til nå tyder på at jeg heller vil ha en PS4 for å få mest ut av det. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Er det ikke i september Destiny kommer? I så fall passer det jo ganske godt, selv om tendensen til nå tyder på at jeg heller vil ha en PS4 for å få mest ut av det. Destiny blir er nok Playstation hovedplattform, og reklamekampanjen kommer nok til å hagle rundt PS4 versjonen, i tillegg kommer det exclusive content, så det spillet vil nok aller mest sannsynlig selge en hel del mer til PS4 enn det gjør til One, men jeg tror det kommer til å selge bra til begge da, men tror ikke de velger September for at de skal gjøre noe utav det med Destiny. Lenke til kommentar
ITRulesForever Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Hva var morro med PS4 kontrollen? Det jævla fittelyset Sony absolutt måtte jåle kontrollen med? Må jo være noe av de mest idiotiske de har gjort. Med litt decals så vekke man 13-åringen i meg da, faenskapet ble plutselig litt fett likevel Nå er jeg også litt spent på hvilke One spill du mener skal oppleves bedre, det kan neppe være multiplatform spillene ihvertfall. Selv "eksklusiver" som Titanfall kjører skuffende dårlig desverre. Og det er heller ikke noe som stopper deg for å skaffe den en Xbox One i Norge i morra f.eks. Jeg har begge, så kan ihvertfall uttale meg relativt greit når det kommer til stykket. Men det er altså ikke noen tvil om hvilken konsoll som tutler og går mest her i heimen Kjør på! Jeg tenkte spesielt på Forza og Titanfall. Med kontrollen tenkte jeg på at den hadde lyd også som var litt kult i 10 minutt. Jeg har forhåndsbestilt XBOX One for lenge siden (før PS4) så den dukker vel opp i september. Sant skal sies at det ikke skal mye til før at XBOX One føles som en bedre konsoll. Har faktisk brukt XBOX 360 og PS3 mer enn PS4 siden jeg fikk den. Man må selvsagt ha begge konsollene. Prisen på maskinen er jo i praksis peanut av hva spillene koster i løpet av 10 år til neste generasjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Vil tippe at grunnen til at du har brukt 360 og PS3 mer enn PS4 siden du fikk dem er samme grunn som at jeg hverken har kjøpt Xbone eller PS4 enda, mangel på spill. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Vel, da klarte jeg ikke vente lenger. X1 på vei i posten med Forza og 4 kontrollere. Nå er det bare å vente på Trials Fusion på Xbox Live, så er neste konsollgenerasjon komplett :-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Vel, da klarte jeg ikke vente lenger. X1 på vei i posten med Forza og 4 kontrollere. Nå er det bare å vente på Trials Fusion på Xbox Live, så er neste konsollgenerasjon komplett :-) Gled deg! Forza er veldig kult! Jeg vurderer å gå til skrittet å kjøpe ratt m/pedaler og et sete.... Men det å kjenne hvordan bilen reagerer ut til trigger knappene er veldig kult. Samt det ser jo helt sykt bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå