Joachim_F Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Microsoft har endelig røpet når konsollen skal lanseres i Norge.Xbox One kommer i september Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Bedre sent enn aldri, men jeg føler egentlig løpet er kjørt for Xbox her i lille Norge. 1 Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja det tok jo ca. et år for lenge det... men som Mala sier, så er det bedre sent enn aldri. Er nå glad for at jeg fikk tak i min fra amazon så jeg kan nerde forza og titanfall :3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Angrer defintivt IKKE på at jeg importerte dager etter slipp nå nei..må bare få avbestillt "Day One" utgaven jeg har inne til bestilling hos microsoft.no Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Akkurat passe. Da er det kanskje kommet spill som passer for meg. Hittilt har det vært bare dritt 2 Lenke til kommentar
adrian502 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 jeg koser meg med ps4! <3 2 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Konsollen har jo egentlig vært lansert her til lands for flere uker siden når Elkjøp og Lefdal begynte å selge import utgaver. Kjøpte en selv fra Elkjøp og er godt fornøyd så langt, og kommer til å holde meg til US Marketplace så lenge det går. Nye spill til 360-70,- kroner er ikke å forakte:) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Microsoft staff fra Norge har fått en fungerende versjon hver, som de viser rundt for og promotere Titanfall. er ikke sikkert på hvor mange. Men ser ikke poenget når det er så lenge til den kommer ut. Og visst folk kan spille nå, hva er grunnen til at det ikke har blitt lansert enda, Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja ja, bestilte akkurat min importutgave nå fra elkjop. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 konsollen kan kjøpes fra microsoftstore.com viss du velger tysk som språk. Gratis porto og moms blir tatt hånd om av MS, men kan bli litt tricky dersom det er garantisak. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Drittopplegg fra MS, håper de lør skikkelig denne generasjonen, Sony har oppført seg som rasshøl lenge, men virker til å ha tatt seg litt sammen med PS3, så jeg håper det synes i salgstall (dvs, aller helst håper jeg det går ganske dårlig for alle de tre store) AtW 3 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Kan kanskje vurderes hvis jeg slipper å betale ekstra for Kinect... Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Føler at *LOL* aldri har vært mer passende! 2 Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Latterlig! Hadde tenkt å kjøpe denne, men ETT HELT ÅR etter internasjonal lansering!? Uakseptabelt... Da blir det ny gamingrigg med couchmaster istedet... XBO blir jo faenmeg utdatert før den kommer i salg.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Det synes jeg var litt i lengste laget med en offisiell lansering. Microsoft burde nok være veldig takknemlige at endel store kjeder har startet å importere inn maskiner å selge til Norske kunder. Er nesten enklere å få tak i en XBO i Norge idag en PS4.... Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ca. 1 år senere ja, da er det vel samtidig duket for en ny forbedret versjon for de andre markedene da vel ;-) Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Må si jeg er mer interessert i når den nye Xbox controlleren blir gitt ut i PC versjon. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Kjøpte min i helga og er glad for att jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå