Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til steder hvor man kan møte damer/chicks i Oslo

Anbefalte innlegg

yoyo

Mann. 20 år. Problem: no gf for the time being. Ingen attraktive kvinnelige bekjentskaper på arbeid eller i vennekretsen, iallfall ikke noen som er aktuelle lengre. Heller ikke spesielt glad i gå på byen, da jeg er veeeldig a-menneske, og som oftest opptatt med andre ting i helgene.

Ønsker: Tips til plasser (fritidsaktiviteter eventuelt) hvor jeg kan møte min utkårede brud.

Tar forbehold om: At mange kanskje vil synes at det er unødvendig å opprette en tråd om dette emnet. Greit nok, men jeg synes forsåvidt det er et interessant diskusjonsemne. Jeg er av den oppfatning at folk med gjennomsnittlig sosiale begrensinger ikke opplever det som så kult å vilkårlig ta kontakt med andre på gata, t-banen eller i butikken. Så jeg håper det kan ha noe for seg...

:eek:

Anonymous poster hash: c1737...b22

Anonymous poster hash: c1737...b22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

På byen funker fint for meg iallefall.

På treningsstudio er jeg faktisk litt nysgjerrig på framgangsmåte :p

finner du damer på byen som er din "utkårede brud"?

på byen finner man bare folk som vil ha sex

Lenke til kommentar

Ikke start på en fritidsaktivitet kun for å få deg dame iallfall, det blir en ganske feil innstilling og folk kan lett oppfatte deg som desperat. Tro meg, det er ikke positivt. :p
Om det er å få ei "chick" som er eneste innstillingen din, så finnes det vel noe som heter Tinder, Sukker C-match osv? Det er jo forbeholdt det du søker etter ;)

Lenke til kommentar

Er det forskjell på damer og chicks?

Sjekking på treningsstudio er vanligvis "forbudt", og ganske kleint og ekkelt. Folk er der for å trene ikke bli sjekka opp.

Er unntak. Vet om noen som har blitt sjekket opp/har sjekket opp noen på treningstudio. Trening er jo en interesse som alt annet :).

Lenke til kommentar

Dra dit damene er! Meld deg på en yogaklasse, eller kanskje ta deg en tur på en kaffebar.

Men pass på! Dro på en aerobics-time en gang. Nå var riktignok ikke intensjonen å dra dit for å sjekke damer, og det var kanskje like greit. Damer, ja, men de var for det meste litt i eldste laget...

• Liker 1
Lenke til kommentar

I forhold til treningsstudio-sjekking så mener jeg det er stor forskjell på å ha en lengre hyggelig samtale med noen og så si "Jeg må gå, men det var veldig hyggelig å prate med deg. Har du lyst å fortsette samtalen over en kopp kaffe/glass øl?" og å stille seg bak en vilt fremmed på benkpressen og spørre "Lyst å finne på noe en dag?" Og gjerne på et annet senter enn det du vanligvis bruker.

Du trenger ingen "arena" for å sjekke opp jenter, men en arena er selvsagt å foretrekke, og det fins mange uten "byn". Tinder, utallige sjekkenettsteder, alle typer gruppetimer (yoga, sykling, etc), alle typer sport (klatring, padling, fotball, frisbee), de fleste jobber, utdanning, frivillig arbeid, venner av venner, ansatte du møter når du er på shopping (spesielt i klesbutikker er det lett å få god rapport med personalet), etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...