AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 yoyo Mann. 20 år. Problem: no gf for the time being. Ingen attraktive kvinnelige bekjentskaper på arbeid eller i vennekretsen, iallfall ikke noen som er aktuelle lengre. Heller ikke spesielt glad i gå på byen, da jeg er veeeldig a-menneske, og som oftest opptatt med andre ting i helgene. Ønsker: Tips til plasser (fritidsaktiviteter eventuelt) hvor jeg kan møte min utkårede brud. Tar forbehold om: At mange kanskje vil synes at det er unødvendig å opprette en tråd om dette emnet. Greit nok, men jeg synes forsåvidt det er et interessant diskusjonsemne. Jeg er av den oppfatning at folk med gjennomsnittlig sosiale begrensinger ikke opplever det som så kult å vilkårlig ta kontakt med andre på gata, t-banen eller i butikken. Så jeg håper det kan ha noe for seg... Anonymous poster hash: c1737...b22 Anonymous poster hash: c1737...b22 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 tinder. Anonymous poster hash: ffd8d...d44 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Man har lov å starte tråd Treningsstudio? Fritidsaktiviteter? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 På byen funker fint for meg iallefall. På treningsstudio er jeg faktisk litt nysgjerrig på framgangsmåte 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Dra dit damene er! Meld deg på en yogaklasse, eller kanskje ta deg en tur på en kaffebar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 På byen funker fint for meg iallefall. På treningsstudio er jeg faktisk litt nysgjerrig på framgangsmåte finner du damer på byen som er din "utkårede brud"? på byen finner man bare folk som vil ha sex Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Sukker.no, tusenvis av damer der fra oslo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Er det forskjell på damer og chicks? Sjekking på treningsstudio er vanligvis "forbudt", og ganske kleint og ekkelt. Folk er der for å trene ikke bli sjekka opp. Endret 19. mars 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ikke start på en fritidsaktivitet kun for å få deg dame iallfall, det blir en ganske feil innstilling og folk kan lett oppfatte deg som desperat. Tro meg, det er ikke positivt. Om det er å få ei "chick" som er eneste innstillingen din, så finnes det vel noe som heter Tinder, Sukker C-match osv? Det er jo forbeholdt det du søker etter Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Er det forskjell på damer og chicks? Sjekking på treningsstudio er vanligvis "forbudt", og ganske kleint og ekkelt. Folk er der for å trene ikke bli sjekka opp. Er unntak. Vet om noen som har blitt sjekket opp/har sjekket opp noen på treningstudio. Trening er jo en interesse som alt annet . Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Kan bli kjent med noen. Merker vel om det er interesse og så eventuelt finne på noe. Ikke bli helt ASL og komme med billige sjekkereplikker over treningsapparatens Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Dra dit damene er! Meld deg på en yogaklasse, eller kanskje ta deg en tur på en kaffebar. Men pass på! Dro på en aerobics-time en gang. Nå var riktignok ikke intensjonen å dra dit for å sjekke damer, og det var kanskje like greit. Damer, ja, men de var for det meste litt i eldste laget... 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Kan bli kasta ut fra treningsstudioet hvis man prøver å sjekke damene og de klager på det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 I forhold til treningsstudio-sjekking så mener jeg det er stor forskjell på å ha en lengre hyggelig samtale med noen og så si "Jeg må gå, men det var veldig hyggelig å prate med deg. Har du lyst å fortsette samtalen over en kopp kaffe/glass øl?" og å stille seg bak en vilt fremmed på benkpressen og spørre "Lyst å finne på noe en dag?" Og gjerne på et annet senter enn det du vanligvis bruker. Du trenger ingen "arena" for å sjekke opp jenter, men en arena er selvsagt å foretrekke, og det fins mange uten "byn". Tinder, utallige sjekkenettsteder, alle typer gruppetimer (yoga, sykling, etc), alle typer sport (klatring, padling, fotball, frisbee), de fleste jobber, utdanning, frivillig arbeid, venner av venner, ansatte du møter når du er på shopping (spesielt i klesbutikker er det lett å få god rapport med personalet), etc. 1 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Meg? La oss hooke opp Endret 19. mars 2014 av Angeliqa 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Meg? La oss hooke opp Kan du tilfredsstille min nokså høye standard? I så fall: Let's do Anonymous poster hash: c1737...b22 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå