foenix Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg kjøpte et usb 3 kort fra pixmania som jeg ikke får til å fungere. Hvordan kan jeg evt søke på pc-en for å finne ut om det er operativt? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Har du prøvd å laste ned driverne og installert disse? Er ikke så lett å vite her hva du har prøvd, kan jo hende kortet er defekt, eller pcen det er noe feil på. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Sjekk status på kortet i Device Manager. Hvilket kort og OS har du? (Jeg har et kort som virker helt fint i Windows 7 men som nekter å virke i Windows 8 uansett hvilken driver jeg prøver) Lenke til kommentar
foenix Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har et POWER STAR Kontrollerkort PCI-Express USB 3.0 og bruker windows 7 32 bit norsk utgave. Under enhetsbehandling finner jeg en mengde usb root hub, men ingen med betegnelse 3.0. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Prøv driveren du finner her: http://www.startech.com/Cards-Adapters/USB-3.0/Cards/4-Port-PCI-Express-PCIe-SuperSpeed-USB-3-Controller-Card~PEXUSB3S4V Jeg har (i Windows 7) to controllere; Renesas Electronics USB 3.0 Host Controller og Root Hub Lenke til kommentar
foenix Skrevet 19. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2014 Prøv driveren du finner her: http://www.startech.com/Cards-Adapters/USB-3.0/Cards/4-Port-PCI-Express-PCIe-SuperSpeed-USB-3-Controller-Card~PEXUSB3S4V Jeg har (i Windows 7) to controllere; Renesas Electronics USB 3.0 Host Controller og Root Hub Takk for hjelpen! Denne driveren så ut til å fungere. Jeg finner nå Renesas usb 3 kontroller og root hub i enhetsbehandling, og får kontakt med ekstern hdd som jeg kobler til usb-3 kortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå