Gå til innhold

Battle.com scam mail

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg holdt på å skrive på heartstone forum pga. det var det eneste som det virka ut som jeg hadde "posting ability" på, men når jeg trykte "submit" så kom det opp at jeg ikke hadde, så det er på Engelsk fordi jeg ikke orker å skrive det igjen.

Hello!
I got this mail from [email protected]:
Blizzard Entertainm​ent ([email protected])Schedule cleanupLow priority 3/16/2014 Newsletters
To: *******@hotmail.com
Hello dear,
recent behavior has violated Blizzard " account terms, you are trying to sell /
trade gold. This conflicts with the terms of the definitive agreement and the user license agreement.
this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true,
your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment'
Click or copy the link below to verify your Battle.net account e-mail address:
Ifyou ignore this mail your account can and will be closed permanently. Once we verify your account,
wewill reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.
#Account name
#Account password
#Secret Question and Answer
#Show * Please enter the correct information
Battle.net
Blizzard Entertainmentc 2014
Anyways, so I kind of paniced because it was 2 days old and clicked the link straight away, and it loaded for a while, but then it popped up "no data recieved" or something so I just closed it down. Then in the middle of writing a ticket to blizzard, I noticed the email isn't what they use, so obv. it's a scam.
My question is, because I clicked the link, should I like.. change password, put on authenticator etc or can I just live on without being worried, because after all, I didn't give out any information because the link didn't work, but it sure did load for about 30 seconds.
Thanks for every answer!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har fyllt ut noe skjema, er du tilsynelatende trygg, men jeg ville vurdert å bytte passord uansett.

Blizzard vil ALDRI be deg om å sende de passordet ditt, på noen som helst (annen) måte enn ved innlogging på deres servere.

Battle.com er IKKE det samme som battle.net.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har fyllt ut noe skjema, er du tilsynelatende trygg, men jeg ville vurdert å bytte passord uansett.

Blizzard vil ALDRI be deg om å sende de passordet ditt, på noen som helst (annen) måte enn ved innlogging på deres servere.

Battle.com er IKKE det samme som battle.net.

Jeg har ikke fylt ut noen ting nei, men tenkte bare kanskje jeg har fått ett eller annet drit pga. det tok så lang tid å loade, men det kom ikke opp noen ting annet enn at siden ikke ville loade.

Og merka at det var Battle.com, mens jeg skrev ticket pga. jeg fikk helt panikk.

Kjøpte Reaper of Souls for noen dager siden, big money wasted om jeg hadde mista accounten, haha.

Mailen så ganske legit ut da, så jeg la ikke merke til det før jeg kom på at det er utrolig mange som prøver å scamme folk med mails fra "blizzard".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...